Ostaisitko sinä nettilääkkeitä ?Minä en koska en luota niiden tehoon.Ja nyt niistä joistakin on löytynyt myrkkyäkin.

Avainsanat: netti lääkkeet

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.05.2010 - 10:23

Netistä lääkkeitä tilttaessa jää vastuu kokonaan tilaajalle itselleen, eli enpä ole tilannut. Onhan niistä nettilääkkeistä löytynyt mm. rotanmyrkkyä ja lattiavahaakin.

Kysyjän kommentti

Kiitos tästä parhaasta vatauksesta.Kyllä olet oikeassa niitä myrkkyjä minäkin olen kuullut löytyvän nettilääkkeistä.Siis en missää tapauksessa tilaa lääkkeitä netistä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.05.2010 - 10:12

Pieni on valikoima, mitä minä netistä ostelen. Yleensä tietokoneisiin liittyviä ohjelmia ja oheislaitteita, matkoja ja erätukun tuotteita.
Ei ole muihin tarvetta ja ehdottomasti ei lääkkeitä. Siinä käy vähän niin kuin euron suutarille, joka teki sadan euron vahingon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2010 - 10:42

Ei ole tarvetta ostaa lääkkeitä muuten kuin silloin kun lääkäri niitä määrää, johonkin akuuttiin tarpeeseen. Aika tyhmiä ovat kun netistä "lääkkeitä" tilaavat eli luulevat sieltä oikeita lääkkeitä saavansa.
Netistä ostan vain matkoja eli lento+hotelli-yhdistelmiä ja nekin vain luotettavalta toimijalta jolle voin myös soittaa asioissa ja joka toimii Suomessa myös.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2010 - 11:24

En ole ostanut, enkä taitaisi ostaakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2010 - 11:48

Luotan kotimaan apteekkeihin tai sitten ulkomailla mutta nettikauppaa en lääkkeillä käy

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.05.2010 - 11:56

Ne jotka netistä lääkkeensä ostaa eivät arvosta omaa henkikultaansa yhtään. En ole ostanut enkä tule ostamaan netistä lääkkeitä. Se on varma juttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2010 - 12:10

en ostaisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2010 - 12:53

en missään tapauksessa ostaisi lääkkeitä,
tietokoneeseen tai valokuvaukseen liittyviä juttuja olen tilannut netin kautta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2010 - 13:03

En ostaisi.Lääkkeet kuuluvat apteekkiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2010 - 13:20

Olen niin huono syömään lääkkeitä tai yleensäkin huono käyttäjä.Olen säästynyt tuoltakin. Jos tulee jotain haen lääkärin kautta.Voi voi toiset luottaa ja uskoo .Sit syövät lattiavahaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2010 - 14:41

En missään nimessä uskaltaisi tilata. Niissähän on ollut jopa rotanmyrkkyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.05.2010 - 14:14

Voimakkaasti allergisena en ottaisi mitään muuta lääkettä, kuin sitä mitä olemme lääkärini kanssa yhdessä tutkiskelleet.
En myöskään suosittele kenellekään kokeilemaan mitään vierasta tuotetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2010 - 22:43

En varmalla ostaisi..vasta lueskelin,että voivat olla ihan muuta..mitä pitäisi olla..voivat olla jopa vaarallisia.