Pulasta poissa jo, nyt jossain muualla, paikan nimi tosi mahdoton (Krnskz), osaako joku arvata sen.

Pulan tiesitte tosi hyvin, isellekin tuttu, nykinen sijainti ihan arvoitus, mahdollisesti aamulla selviaa.

Avainsanat: croatia pula

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 19.05.2010 - 14:11

Kuulostaa ihan paikalliselta kirosanalta. Toivottavasti paikkakuntalaiset silti ovat vierasvaraisia matkalaisia kohtaan.

Kysyjän kommentti

kiitos vaan kaikille vaivaa nähneille ja vastanneille,

se tosiaan saattoi olla vaikka paikallinen kirosana kun tuppaannuttiin yöksi ennakkoon ilmoittamatta, luulin sitä kylän nimeksi ja ihan korvakuulolta yritin kirjoittaa

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.05.2010 - 23:33

Olet lähellä Slovenian Kranska Goraa. Taitaa olla paikallinen lyhennys nimestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2010 - 08:13

Paikkaa en tiedä en tiedä mutta onkohan konsonantit olleet alennusmyynnissä vai vokaalit vähissä, kun paikkaa on nimetty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2010 - 08:38

jos paikkaan meet , minkä nimikin on jo arvoitus , niin ota paikannin kännyst käyttöön ja kompansit , jotta et sinne ihmemaahan eksy .. mutta hauskaa maailaman valloitusta ja laitapa sit kuvia , niin käväsen katsomas , minkälaiseen ihme paikkaan olet lainkaan joutunut ... nyt jo uteliaana :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.05.2010 - 11:48

Nimi vaikuttaa niin puolalaiselle kuin ikinä mahdollista. En edes googlesta löytänyt kyseistä paikkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2010 - 16:23

Mie olen käynyt Zara ca Gorassa...tai jotain sinne päin, mutta se oli Bulgariassa. Toivottavasti Valperi ei nyt eksy ihan kokonaan.