Olen parasta aikaa Pulassa, missahan mahdan olla?

terkkuja vaan kaikille kamuille

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.05.2010 - 18:59

Tere, tere. Kroatiassa olet ja me reippaat napsulaiset haluamme auttaa...riippuen pulan laadusta. Hyvää lomaa sinulle ja upeita kuvia tuliaisiksi meille.

Lisätty: 17.05.2010 - 19:00

Istrian niemimaan eteläkärjessä tarkemmin sanottuna, vai missä?

Kysyjän kommentti

no hyvinhän teillä on Euroopan maantieto hallinnassa ja olin minä vähän hunningollakin

kiitti vaan kaikille vastanneille

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.05.2010 - 19:15

Kroatiassa olet ja nauti ihanista maisemista ja maistuvista herkuista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2010 - 19:28

Jossain täällä.
commondatastorage.googleapis...164693.jpg
Lumet lienevät jo sulaneet?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2010 - 19:53

Pula, Kroatia, enen siellä lähellä Jugoslaviassa Rijekassa ajoivat moottoripyörillä TT-ajoja.
Tuossa pahimpaan pulaan; www.booking.com/city/hr/pula.fi.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2010 - 20:21

Kroatiassa olet. Terveiseni sinulle täältä helle suomesta. Tuo paljon hyviä kuvia mukanasi kun palaat takaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2010 - 20:32

Terveisiä vaan sinne Pulaan. Jos tulee "hätä" käteen, niin siitä selviää käden käänteessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2010 - 21:03

Olet varmaankin ensin ollut Triestessä ja sitten eksynyt, ja tienviitassa luki "Pula", niin menit tietenkin hakemaan sieltä apua. Ja nyt oletkin sitten (pahasti) Pulassa. Ei auta muu, kuin palata samaa reittiä takaisin. Tai sitten jäädä Pulaan...terveisiä vaan ja hyviä jatkoja !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.05.2010 - 21:29

Olet Kroatiassa On maa josta en tiedä mitään, mutta pitää ottaa selvää. Yritä nyt päästä pulasta Pulassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2010 - 22:17

Hunningolla tai Aulangolla:D
p.s. ks. yllä kuitennii:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2010 - 08:40

heips valpperi .. kiva nähdä sinutkin piitkääst aikkaa .... läheppä pois vikkelää sieltä pulasta .... ja pidä haukaa reissuu ... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2010 - 10:48

Pula = Kroatiassa.

Lähteet:
oma muistitieto

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.05.2010 - 14:08

Terve vaan sinullekin, koitahan nyt ihmeessä päästä poiskin sieltä "pulasta". =D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2010 - 22:59

Eihän pulassa ole kiva oleskella..tule äkkiä pois napsua piristämään..
Sitten et ole pulassa...vaan hyvässä sovussa.

Onhan pula-aikakin jo ohi..