Paljonko tulisi maksamaan pation 1.70e tukipuut/21m ja 1.50e 12m2 siihen lattiaan, kun tää blondi ei ny osaa taas laskee, höh;)

Tää liittyen aikaisenpaan kysymykseeni.... johon sainkin mukavii vastauksiii, kiitos siitä teille:)

Lisätty: 17.05.2010 - 18:30

kiitos, arvasin et napsulaiset pelastaa, ihanata:)

Avainsanat: hinnat neliö patio lattiapuut tukipuut yhteensä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.05.2010 - 18:22

Tukipuut n.36€ ja 12 neliötä lattialankkua 180€.
Hukkaa tulee väkisinkin, joten summaa kannattaa pyöristää ylöspäin. Lankut kannattaa ostaa sopivan mittaisina, ettei hukka kasva turhan suureksi.

Kysyjän kommentti

hinta tuli esiin myös, jota kaipasin, suuri kiitos sulle;)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.05.2010 - 18:28

Tukipalkkien ja lattialankkujen lisäksi tarvitset melkoisen määrän ruuveja, jotka ovat yllättävän kalliita. Jos rakennat terassiasi suoraan maahan,niin suosittelen laittamaan alle ns. maisemointikangasta eli sellaista ohutta ruskeaa juuri tähän tarkoitukseen tarkoitettua materiaalia jotta ei sitten rikkaruohot ja muut heinät kasva lankkujen raoista.