Huomenta kaikille tasapuolisesti, meille on tullut suvi, 15 pykälää lämmintä, kuinka vietät suvisen lauantain, nautien vai työssä?

Ensimmäinen aamu, jolloin varpaat eivät saaneet kylmää kyytiä, miittaria katsoessani.
Aurinko noussut tällä korkeudella Jyväskylän mukaan klo 4.22 ja laskee 22.07.
Kerrankin olemme Keski-Suomessa edellä Helsinkiä.

Avainsanat: kategoria lähinna lie koti-ja puutarhahommia

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.05.2010 - 07:21

Huomenta vaan,

näinhän se on, perässä tullaan sillä meillä aurinko nousi vasta 4:42 ,mutta Rautatientorilla sentään oli lämminä 17.1 C, eli pärjäillään sitä täälläkin

Aamulenkillä käydessä juuri ihmettelin tuota pihaa. Tänään pitänee leikata tuo ruohokin ensimmäistä kertaa, sillä on tarkoitus jättää se taas oman onnensa nojaan viikoksi ja jos sitä ei nyt leikkaa, viikon päästä se on ihan liian pitkä. Yksi kesän alkamisen merkki siinäkin.

Olettekos te edelläkulkija siellä Keski-Suomessa aloittaneet jo nämä hommat ?

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksesta, ruohonleikkuussa ollaan varmasti perässä,vaikka päivän piuudessa edellä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.05.2010 - 07:19

Huomenta Sirkkaliisa ja muut napsut. Hellepäivä tulee tästäkin. Puoli seitsemältä mittari näytti +13°
Lähden tästä kauppaan ja laittelen vähän ruokaa. Iltapäivällä täytyy aloittaa taas työt. Vapaille sitten ensi viikon puolessa välissä. Parin vapaapäivän aikana sainkin paljon aikaiseksi ulkona joten nyt täytyy keskittyä taas vanhustenhoitoon. Mukavaa viikonloppua kaikille.

Lisätty: 15.05.2010 - 11:09

VVarjossa näyttää olevan nyt +25

Lisätty: 15.05.2010 - 11:10

Tulipas hassu virhe tuohon edelle..hm. Ei ole ruoho täällä vielä kunnolla edes vihreää kaikissa kohdin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2010 - 09:39

Naatitaan naatitaan klo 9.20 20.5 lämmintä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2010 - 13:04

Nautin viikonloppu vapaasta. Lämpöä riittää, mittari näyttää kahtakymmentäkahdeksaa. Nyt pitää nauttia alkukesän lämmöstä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2010 - 14:50

Oltiin eilen pitkällä lenkillä koiramme kanssa pitkin Aurajoenrantaa...
Ja tänään lähdemme toiseen suuntaan eli satamaanpäin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2010 - 18:38

Kaunista kesäpäivää kaikille napsulaisille, jotka pystyn tavoittamaan, tällä toosalla.Ensimmäinen matonpätkä pestynä ja valumassa .Oli ihananlämmintä vettä lammessa.Meillä on sellainen ainavuotava paikka, kiva pesu paikka.Kyllä vettä riittää tulee itekseen omalla paineella.
Aurinkoista ja kuumaa ollut tääkin päivä.Tosi kovaa lämmintä tuulta .Aamulla 13+ nyt 23+ kesä on tullut meidän iloksi.Puumetsällä ei voi olla kun aikaisin tai iltasella.Hiki siellä tulee että nenänpäästäkin tippuu.Taasen yksi kyy pongattu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2010 - 18:53

ehtoosti napsut,lämmintä ulkona ilmeisesti.täällä työstä nauttien ja ilmastointikin speelaa.nauttikaa napsut,sillä lämmin ei luita riko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.05.2010 - 22:47

Äsken katsoin parvekkeen mittaria, ja näytti vieläkin +20, vaikka kello on jo illalla melkein yksitoista. Lämmintä piisaa. Ihanaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.05.2010 - 21:19

Aamusella jo heti 19:sta. Puutarhatöissä meni päivä. Illalla tulivat piiperot mummia ja pappaa tervehtimään.