Ovatko meidän napsulaiset, etenkin pojat saaneet auringonpistoksen,rakkautta ja romantiikkaa on ilmassa?

saa tyttärekin vastata, kyllä se romantiikka meillekin sopii.

Avainsanat: tarvinneko mitään.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.05.2010 - 18:00

No ei kuulu miehiä linjoille niin miepä vastaan pikaseen ennen kuin painun taas ulos puuhastelemaan. Yhdessä lintusten kanssa sirkuttelen ja livertelen. Sydän sykkii lämpöisenä. Aurinko on saanut mielen ja sielunkin keveäksi, kuin kesäperhon lento. Hormoonit hyrräävät, kuin kimalaiset Onnelan edessä. Että tällai meillä Anttilassa. Huiliajat nojailen profiilikuvani lailla ja haaveilen....

Kysyjän kommentti

Kiitos Mariaana vastauksestasi Sinä osaat aina niin hyvin kirjoittaa,illan jatkoa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.05.2010 - 19:17

Onhan sitä runsain määrin. Auringonpaiste kohottaa mielentilaa entisestään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2010 - 20:08

uskoisin niin .. keväthät on suurta rakkauden aikaa ... vähän joka saralla .. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2010 - 20:16

Kevättä rinnassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2010 - 21:14

rospuuto-aikaan se romantiikkakin tuppaa olemaan vähän karumpaa,
mutta kun tarkenee heittää paidankin hulvttomasti pois, niin eihän siinä enää mikään pitele ...