Kuka näytteli naispääosan elokuvassa, naisia hermoromahduksen partaalla?

Oletko katsonut tämän elokuvan, ja oletko ollut tällä partaalla useasti?

Avainsanat: naisia hermoromahduksen partaalla

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.05.2010 - 00:34

Partaalla olen ollut enemmän kuin usein ja hyppäänkin säännöllisesti pituutta (meillä päin sanotaan näin, kun menee vähän hermoilu överiksi). En ole katsonut elokuvaa ja leffa-arvostelun mukaan pääosanesittäjiä olisi useita. Kehuttiin oivalliseksi komediaksi. Täytyypä katsoa kun osuu kohdalle.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.05.2010 - 00:35

Carmen Maura, Antonio Banderas ja Julieta Serrano. paras naispääosa Carmen Maura

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2010 - 05:58

Paras pääosa Carmen Maura, muut olvat Antoni Banderas ja Julieta Serrano sekä sivuosan esittäjä
Maria Barranco.

Lähteet:
Ei kopsattu Timpalta, haetu ja tutkittu googlesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2010 - 00:33

Leffa nähty,mutta minkään partaalla ei ole tullut oltua,vaikka usein tulee sanontaa käytettyä.Tietysti leffan pääosissa on paljon naisia,monet Almodovarin suosikkinäyttelijöitä,mutta tämä ilman Penelope Cruzia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2010 - 03:22

Tästä elokuvasta alkoi minun kiinnostukseni Pedro Almodovarin ohjaajantyöhön. Herkullinen ja hauskakin kuvaus ja pääosassa onnistuu hyvin Almodovarin luottonäyttelijä Carmen Maura.

Enpä ole ollut hermoromahduksen partaalla, sillä espanjalainen hermoromahdus on erilainen kuin suomalaisten sätky.

Lähteet:
Ohjaaja Pedro Almodovar