Mitä valtakunnallisia viestintäpalveluyrityksiä Suomessa on Elisan lisäksi?

Työvoimatoimiston sivuilla on tällainen homma enkä Elisalle halua mennä, joten mietin tätä siksi.

Avainsanat: viestintä viestintäpalveluyritys elisa tyovoimatoimisto valtakunnallinen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.05.2010 - 06:41

Elisa, TeliaS onera ja DNA ovat suurimmat. Nämä kolme omistavat olemassa olevan viestintä verkon tekniikan ja tarjoavat oman verkkonsa palveluja (kullakin oma verkko). Muut yritykset ovat sitten näiden tytäryhtiöitä tai itsenäisiä yrityksiä. Muut vuokraavat verkkopalvelut näiltä kolmelta.
On myös niin, että nuo kolme vuokraavat verkkopalveluja toisiltaan.
Esim. Saunalahti on Elisan tytäryhtiö ja Tele Finland Telia Soneran.

Lähteet:
muistilokero

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.05.2010 - 06:50

Viestintäpalveluyrityksiä on satoja Suomessa, erilaisia, joiden koot vaihtelevat 1 hengen - 60 hengen väliltä.Kysymyksestäsi sain sen käsityksen, että haet puhelinoperaattoreita, onhan niitä Elisan lisäksi Sonera, Dna, Saunalahti ja onko se Telia Sonera sitten erillinen.myös Kolumbus taitaa olla, ellei ole mennyt konkkaan.

Lähteet:
oma muisti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2010 - 07:21

valtakunnallisia myös mm.
yle, mtv, alma media, jne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2010 - 09:29

näin kun äkkiä mietin , niin oisko lehdet , radio , siis kaikki paikallis tv, t ja radiot ,kuin myäskin lehdet siis valtakunnalliset ja paikaliset ...mitenkäs sit foneckata ym puhelinluettelot ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2010 - 12:55

Elisa, TeliaSonera, DNA ja Saunalahti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.05.2010 - 16:59

Onhan niitä vaikka kuinka paljon, kuten jo edellä olevat ovat luetelleet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.05.2010 - 21:30

Yleensä ne ovat puhelinmyyjän paikkoja nuo tuollaiset.
Mutta jos oikeasti haluaa töihin, niin ei kai sillä ole väliä kuka sen palkan maksaa, pääasia että maksaa.