Aiotko jännittää illan Suomi-Saksa lätkämatsin telkkarin äärellä?

Avainsanat: suomi-saksa lätkämatsi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.05.2010 - 20:59

Nyt kun on lomaviikko, niin aion kyllä katsoa matsin, vaik tulee - loppuu myöhään, mut jos näyttää siltä, et suomen peli menee överiks, niin si unimasaa meen katteleen, mut toivottavasti suomen pelaajat näyttävät nyt leijonankyntensä:)

Lisätty: 11.05.2010 - 15:10

kannatti valvoo:)

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.05.2010 - 20:58

jossain vaiheessa tarkistan tilanteen, en aio tapittaa koko matsia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2010 - 21:06

radio tuossa juuri aloitti selostamisen, täytyy laitta kiinni se. En katso, enkä kuuntele.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2010 - 21:14

Tuossa se telkkari kuvaa näyttää napsuttelun lomassa. Ei hirveämmin kiinnosta, mutta en ilkeä sulkeakaan. Tehköön TV:kin tehtäväänsä näyttämällä kuvaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.05.2010 - 21:15

Kyllä meinaan, kunhan saan pepun nostettua tältä penkiltä :>

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2010 - 22:07

enpäs taida jaksaa ja sit pitää viel herätä huomen hyvin aikaisin , jot meen nyt koht nukkumaan jot toivottelen hyvää yötä napsulaiset teillekkin jok ikiselle yhtäpaljon jokaiselle....nukkukaa hyvin..:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2010 - 22:47

En, kun en seuraa lätkää enkä muutakaan urheilua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2010 - 22:53

Tuossahan tuo huutaa.
Jännä peli, kun koko ajan saa pelätä Saksan tasoitusmaalia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2010 - 22:55

Tulin tapittamaan 3:tta erää, muuten olen ollut vain kuulolla. Saksa sai just jäähyn.

Lisätty: 10.05.2010 - 23:26

Olipas matsi. 10+ Petri Vanhaselle.

Lisätty: 11.05.2010 - 07:54

Menipäs näköjään väärään sukuun tuo 10+, siis Vehaselle ei Vanhaselle. Vanhasen pisteitä en jaksa edes kommentoida.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2010 - 23:45

Seuraaminen menee sivusuun, en paljon urheilua seuraa. Tulokset sitten luen kun ovat saapuneet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.05.2010 - 16:41

Tulihan tuota katsottua. Ei mitenkään hääppöinen peli, mutta parempi kuin edellinen Suomi-Tanska matsi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.05.2010 - 21:27

En jännittänyt, kuuluivat nuo voittaneen. (Ihme)