Kasvaako sinulla anopinkieli?

Avainsanat: anopinkieli

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.05.2010 - 20:37

unohtui nurkkaan ja kuolla kupsahti, meni jo ennen anoppia

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.05.2010 - 19:55

Oli joskus sellainen kasvi kotona (anopinkieli). Sen kukintoa nimitettiin silloin "miniän kyyneleeksi".

Lähteet:
muistilokero

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2010 - 20:29

Anopinhammas kukoistaa,anopinkieltä meillä ei ole. Anopinhammas tekee innokkaasti "poikasia" joita olen istutellut ruukkuihin ja antanut tutuille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2010 - 20:34

Anopinkieli kasvaa hitaasti mutta varmasti. Apenkorviksi sanotut pienemmät kasvavat nopeasti ja tekevät poikasia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2010 - 20:41

Kollikissani lannoitti viimeisenkin huonekasvini, joten kun kevät koittaa, ainoat kasvit kasvavat terassillani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2010 - 21:15

On ollut joskus, mutta ei enään, kun ei ole anoppiakaan, vei kielen mennesään.
Hyvä nimi tuo"miniän kyyneleet" papan esittämänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2010 - 08:14

Eipä ole eikä anoppiakaan ole ollut pitkää pitkään aikaa voisiko sitä enää edes anopiksi kutsuakkaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2010 - 15:18

Anoppi vei kielen mennessään kun mieheni minut jätti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.05.2010 - 16:32

Kyllä minulla kieli on, muttei enää kasva. On ehtinyt täyteen mittaansa tähän ikään mennessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2010 - 17:52

Anopinkieli on mikä ei ennee pituutta kasva, mutta uusia versoja tekee kyllä. Anopinhammaskin löytyy ja se tekee sitä samaa mitä kielikin. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.05.2010 - 21:16

Joku kysyi hiljattain ihan samaa, on ja appiakan hammaskin vielä löytyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2010 - 23:46

juu niin kysyi,taisin vastata,että on,mutta ei terävä;eikus siinä olikin kyse anopin kielestä tai hampaasta...noh,mutta mulla ei kuitenkaan kasva sitä huonekasvia.