Millainen oli tämän päivän kohokohta?

Lisätty: 10.05.2010 - 17:40

Itselläni oli se, kun kaupungissa käydessäni oli aikaa katsella ja vaeltaa kaupoissa..kerrankin ihan nautin siitä ja tietenkin, että sain suorastaan viettää aikaani puutarhamyymälöissä. Juuri nyt naatiskelen suureen janooni lonkeroa, nam. Sain istutuspuuhatkin tehdyksi tältä päivältä.

Avainsanat: kategoria vapaa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 11.05.2010 - 16:12

Jokainen herääminen on uuden päivän kohokohta.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksestasi. Olet oikeassa, jokainen uusi aamu on ihme.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.05.2010 - 18:35

Kun kävin katsomassa tyttären tytön uutta kylpyhuonetta,kun on uusinut koko kylppärin.oli todella kaunis..ihana..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2010 - 18:55

Kun käänsin kompostia ja pääsin puoleenväliin, talikosta katkesi varsi ja pääsin kahvinkeittopuuhiin!
Huomenna rautakauppaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2010 - 19:12

Kävin juuri saunassa, ja nautin loppuillan rauhasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2010 - 19:29

heti aamulla herättyäni, kun tajusin etten nukkunutkaan lentokentän odotushallin penkillä vaan omassa sängyssäni

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2010 - 20:51

Rupatteluhetki ystävättären kanssa, jota en ollut tavannut ihan liian pitkään aikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2010 - 08:34

Eilisen kohokohta eli erilainen asia oli erään työntekijän eläkkeelle lähtötilaisuus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.05.2010 - 21:10

Ei ollut tänään kohokohtaa.