Onnea kaikille napsun äideille, mummoille ja isoisomummoille. Suuri virtuuaali kimppu orvokkeja ja halauksia. Muistathan äitiä?

Sana äiti on valittu parhaaksi suomenkieliseksi sanaksi.
Itse olen äiti jo 4.ssä polvessa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.05.2010 - 10:02

Kukkia poimin ja kukkia kannan.
Kauneimmat niistä äideille annan.

Hakekaahan muistilokeroistanne virtuaalinen valkovuokkokimppu (silmät suljettuina). Olen sen juuri poiminut Teille Äideille.

Kysyjän kommentti

Kiitos, ilmankos ne vielä kukkivat.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.05.2010 - 06:48

Kiitos onnitteluista , ja minä toivotan myös kaikille äideille onnea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2010 - 07:44

Onnea ja iloa 1000 ja 100kg .a.Kaikille Äideille.Tänään on juhla päivä.Pullan paistossa olen itse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2010 - 08:04

Onnea kaikille äideille!
Toki kukkaset viedään omalle äidille, kunhan päivä ehtii vähän pidemmälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.05.2010 - 10:51

Samoin sinulle ja kaikille muille äideille koosta riippumatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2010 - 11:28

Kiitos orvokit ovat aina olleet lempikukkani

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2010 - 11:43

Tänä äitienpäivänä muistan äitiäni ajattelemallani kukkakimpulla, sillä en voi niitä hänelle ojentaa. Äitini nukkui pois muutama viikko sitten. Isoäitini saa lähettämäni kukkaset tätini välittäminä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.05.2010 - 11:46

Kiitos paljon, ja onnea kaikille muille äideille myös.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2010 - 16:14

Kiitos kuin myös minä toivotan teille kaikille äideille ihanata äitienpäivää, edes kerran vuodessa..
Me käytiin katsomassa mun omaa äitiä Hämeennlinnassa aamutuimaseltaan siellä vanhainkodissa ja näillä laulun sanoilla häntä muistan:
www.youtube.com/watch?v=3rNr0z07eFc

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2010 - 16:15

Kiitos onnitteluista ja oikein ihanaa äitienpäivää myös Sinulle sirkkaliisa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2010 - 00:28

Paljon kiitoksia, ja hyvää äitienpäivää sinullekin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2010 - 09:54

Vein äidin haudaalle kukkia..Meitä on vasta 3 polvea...ja minä vanhin..kiitos näin jäkikäteen..kukkasistasi..