Meitä on paljon joilla ei äiti elä enään.Vieläkö Sinä voit äidillesi kukkaset viedä ja sanoa hänelle kuinka rakas hän sinulle on?

Vaikka muille Sinua ei enää ole minä näen Sinut siinä, minä tynnen sinut siinä. Tunnen suuren ja lämpöisen rakkauden, kuljit vierelläni surussa, myös ilossa.
Olet tänäänkin minun ajatuksissani, nyt on minun aika jatkaa kulkua.
Tietäen Sinä vastaan tulet jo kultaportilla.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.05.2010 - 16:18

Minä voin viedä vielä kukkasia omalle jo iäkkäälle äidilleni. Koska hän pitää kukista niin tavattoman paljon, vien niitä hänelle usein.

Kysyjän kommentti

Kiitos

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.05.2010 - 06:49

Minun äitini elää vielä ja häntä minä tänään muistan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2010 - 07:53

Vien Äidilleni kämmenenkokoisen nyytin valkovuokkoja muiden antimien lisäksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2010 - 09:57

Minä taas katselen taivaan tähtiin ja aatoksissani istuskelen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.05.2010 - 10:49

Totta puhuakseni: äitini elää mutta ei ole kukkasia eikä rakkauden tunnustuksia ansainnut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.05.2010 - 11:28

En voi viedä kukkasia äitini haudalle. Hänen viimeinen leposijansa on niin kaukana. Mutta veljeni hoitaa asian minunkin puolestani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2010 - 16:23

Lauantaina vein Äidilleni tekemäni asetelman, jossa oli kolme miniruusua. Samalla vein kimpullisen valkovuokkoja perinteenä. Yhdessä äitini kanssa kävimme isovanhempieni haudoilla viemässä ruusut sinnekin.Onnellisia me jotka voimme vielä Äitiämme käydä katsomassa. Kaikki kolme poikaani kävivät minuakin mökillä tervehtimässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2010 - 16:40

siellähän se meni aamupäivä äidin luonna kahvitellessa,

oli juhlan kunniaksia pessyt ikkunata, leiponut kakut ja muuta sellaista 'äitien puuhaa',
hyvin jaksaa vielä moiset tehdä itse, mutta hänhän on vasta 89 v
lähteissä sanoi että " sitten hän joskus tulee vanhemmaksi, saatte tuoda pullat tullessanne"

- meillä ei ole tapana niin kauhean paljoa sanoa, tiedetään ja tunnnetaa toisemme -

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2010 - 04:48

Vein ruusuja äidin haudalle ja totta puhuakseni kivellä käyminen ei tällä kerralla tuntunut enää yhtä raskaalta. Mä yritin ja halusin välittää hänelle, että mä olen onnellinen ja mun elämässäni tapahtuu iloisia asioita juuri nyt. Höpötin, että pitäisi tuoda uusi saniainen ja kivi pitäisi putsata. Ruokimme myös oravaa siinä kiven äärellä.

Kävin myös isoäitini luona (94-vuotias) ja toiselle isoäidilleni soitin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2010 - 12:33

Kyllä, orvokit on viety ja kakkukahveilla oltu isolla porukalla äidin pienessä yksiössä. Hyvä tunnelma :-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2010 - 19:08

Äiti oli todella rakas minulle...kukkia vein haudalle..missä on myös isäni ja nuorin veljeni..