Missä on ystävämme Onttopohja Oy?

Hänestä ei ole kuulunut pitkiin aikoihin mitään, onko kellään tietoa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.05.2010 - 07:23

Yrittää varmaan päästä irti Leasing sopimuksestaan
www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/23034
tekeytymällä näkymättömäksi?

Taikka alkoi filosofoimaan; www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/24560 ?

Hänen viimeisimmät kysymyksensä (2kpl)

Kysyjän kommentti

Kiitos.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.05.2010 - 22:56

ehkäpä ahkeroi Teeriperäntiellä

viimeksi on joutanut täällä kirjoitella 25.03.2010 - 04:15

kas kun ihmisillä saattaapi olla monenmoista askaretta ja aherrettavaa ...

Lisätty: 07.05.2010 - 22:57

ja eikun menoksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2010 - 22:59

Ei ole tietoa...minne on kadonnut..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2010 - 23:01

Minäkin ihmettelen hänen ja monen muun katoamista napsusta, katsoin omista viesteistäni ja viimeinen viesti on tullut tammikuussa ja hauska sellainen. Olen nähnyt sen jälkeen vastaavan jonkuin kysymykseen ja sitten ei mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2010 - 02:16

Tuntuu olevan yläpäässäni, kun tulee sellainen kaikumisen tunne. Tyhjä latohan ei lakkia kaipaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2010 - 16:07

Epäilenpä, että OnttopoohjaOy on jäänyt kaipaamalleen eläkkeelle, ihan Napsustakin. Ja nyt sitten matkustelee kierrellen kaukorantoja ja koluten kukkuloita ja kaupunkien katuja. Siinä sitä vierähtää miehellä tovi jos toinenkin. Kyllä sieltä sitten vielä palaa joukkoomme tummaan, kunhan kääntää kelkkansa kotikontuja kohti...Onttopohjan suoalueille kurkien kutsuja kuulostelemaan !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2010 - 00:14

Ehkä palaa takaisin, kun joutaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2013 - 14:31

Antoi elonmerkin pari päivää sitten. Ehkäpä kiinnostus tähän joskus palaa?

Lähteet:
private