Baba Lybeck korvaa Uutisvuodon Peter Nymanin,mahtuuko saappaisiin?

www.hs.fi/kulttuuri/artikkel...5256668361

Avainsanat: baba peterin sijalle

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.05.2010 - 16:23

varmasti voi tulla ihan hyvä ohjelma kunhan formaattia ei pidetä liian tiukalla

jos Baba joutuu suoraan 'apinoimaan' Peteriä niin läskiksi menee koko homma

(jo aikaisemmin Tommyn poistuminen ohjelmasta aiheutti pahan takaiskun, saman ei toivoisi toistuvan)

lycka till Baba

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.05.2010 - 15:45

Nyman on Nyman ja hyvä tyyppi, mutta uskon että Baba hoitaa homman han hyvin, omalla tyylillään. Vuosia sitten hän oli yhdessä ohjelmassa ja kyllä huumoria tuntui riittävän... olikohan se se "kosketelkaa toisianne"... en muista kanavaa tai ohjelman nimeä...??

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2010 - 15:45

Ei taatusti mahdu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2010 - 15:46

Aika sanavalmiilta naiselta tuo Baba vaikuttaa, että eiköhän peterin saappaat ole hänelle ihan sopivat

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2010 - 17:12

Kyllä niissä saappaissa voi kasvun varaakin olla, jospa hänen tyylinsä on jotain uutta, eihän sitä papukaijana tarvitse olla. Voi onnistus hyvinkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2010 - 20:05

Jos ohjelma jatkuu vielä pitkäänkin, niin muutaman vuoden päästä harva enää muistaa, kuka sitä ennen juonsi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2010 - 20:56

Vähän epäilyttää kuin käy, voipi olla että uppoo niihin bootseihin ja syvälle...
Mut toivottavasti saa jotain uutta aikaan ja vetää omaa roolii eikä yritä matkia Nymania.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2010 - 21:33

Muuttuuhan se ohjelma siitä, kun vetäjä vaihtuu, mutta muuttuihan se jo siitäkin kun Tommi Taberman poistui. Niin vain televisiossa käy, vaihtoehdot kun ovat joko vaihtaa tekijöitä tai lopettaa koko ohjelma. En ole kyllä aikoihin katsellut Uutisvuotoa, joten henkilökohtaisesti on ihan sama, keitä siellä vitsailee, ja sopivatko saappat hyvin vai hyvin huonosti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2010 - 01:57

Vaikeaa on. Toivotaan parasta ja pelätään pahinta!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2010 - 09:13

ei peterin saappaita kukaan täytä. babaa kandeis arvostella korkokenkien täytön mukaan :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2010 - 13:04

Ohjelman alkuaikoja seurasin hyvinkin tarkkaan, mutta Tabermanin lähdön jälkeen harvemmin ja nyt en katso enää ollenkaan. Nyman on hyvä ja mies paikallaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2010 - 00:18

Toivon mukaan saappaat sopivat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2010 - 10:40

Vaikea on tehtävä mutta uskon hänen onnistuvan. Suomenruotsalaiset ovat sanavalmiita ja huumorintajuisia, se on etu tuossa tehtävässä. Baba on arvostamani toimittaja, on tunnettua kulttuurisukua.
Täytyykin sitten siirtyä seuraaman MTV3:n uutisia.
Ei uuden juontajan tarvi olla kopio Nymanista.