Makkaran ystävät. Omassa pakkauksessaan lämmitys?

Mitenkä on asianlaita kun jotkut ihmiset lämmittää grillimakkaransa, makkaroiden omassa pakkauksessaan esim: mikrossa ja kiukaalla.
Miksi minä itse en niin tee? Eikös siitä muovista lähde jotain myrkkyjä tai eikös se muovipaketti sula makkaroiden ympärille?
Jos itse lämmitän makkaraa mikrossa niin otan makkaran pakkauksestaan ja laitan makkaran mikroon ja kiukaalle taasen laitan foliota makkaran ympärille.

Avainsanat: grillimakkara muovinen pakkaus lämmitys

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.05.2010 - 23:04

en kans ole käyttänyt niitä pakkauksia mikrossa enkä missään muallakaan ....en ole kuullutkaan juttua , et vois vaik laittaa ne pakkaukses kiukaalle....luulis niiden sulavan sinne ...no en osaa sanoa mitään ,kun ei ole kokemusta ....

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.05.2010 - 22:25

Jassoo;mulla ei edes ole mikroa,enkä ole ilmasekskaan huolinut,mutta en siihen kuitenkaan pakkausta lykkäis.Makkarat on grillattava(mun mielestä),se on ainoa oikea tapa.Kiukaalla tulee väritöntä ja...ällöä(taas mun mielestä)mössöä kuoressa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.05.2010 - 23:18

Atrian käriste se olla pitää ja tietysti ilman pakkausta.
Jos kaasu ta hiiligrilliä ei ole, niin vanha alumiininen itäsaksalainen sähkögrillikin käy mainiosti.
Kiukaalla lämmittämiseen kuluu ikuisuus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.05.2010 - 23:18

eipä tulis mieleenkään muovipakkauksessa lämmitellä mitään makkaroita, siks toisekseen umpinaisessa pakkauksessa voit saada sen makkaran vielä räjähtämäänkin mikrossa ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.05.2010 - 23:42

En minä makkaraa paketissa grillaile, enkä mikroon laita. Kiukaalle olen joskus laittanut mutta folioon ja tai astiaan. Siihen tarkoitukseen saa ostaa kaupasta pussejakin, joihin niitä voi laittaa.

Makkara on parhainta kun se on grillissä grillattu, tai nuotiolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2010 - 01:16

Makkara on aina makkaraa ja aamullla ostetaan lisää kaljan kera.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2010 - 07:17

Alumiini folion kanssa kiukaalla ja mikä parempaa ulkona aidosti grillattuna, siihen sinappia ja juomana vaikka piimä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.05.2010 - 21:05

Mikähän ihmeen idea siinä on? Ei hyvänen aika, poishan se pakkaus pitää poistaa ennen kypsennystä eikä vasta sen jälkeen. Tunkeekohan vielä nuotioonkin muovineen päivineen, saattaa sillä konstilla tulla hieman sitkosta, sivumausta puhumattakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2010 - 00:52

En minä lämmityksestä tiedä. Kerran näin kun kokki teki suuren suuren annoksen nakkikeittoa. Ei siinä nakkipaketteja aukaistu. Terävällä veitsellä siitä pakkauksen läpi sopiviksi palasiksi. Pakkausmuovin kulmasta kiinni ja pieni ravistelu soppatykin yllä. Siellä olivat keiton seassa. Kymmene pakettia iso vitosta ja aikaa meni muutama minuutti. Ei simmottos kävi.