Aurinkoista aamua kaikille tasapuolisesti. Ehditkö aamulenkille tänään? Miltä luonto näyttää ja kuulostaa?

Lisätty: 06.05.2010 - 10:41

Aurinko paistaa niin kauniisti ja on synti kun pitää töihin lähteä...mut eipä auta. Vanhukset odottavat ja kysyvät taas miksi olen ollut kauan poissa. Lämpöisiä halauksia kaikille napsulaisille ja kiitos ajatuksistanne..."luin" niitä rivien välistä ja tuntui hyvälle. Viettäkäähän oikein mukava päivä.

Avainsanat: aikainen aamu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.05.2010 - 08:01

aurinkoista aamua seinäjoelta myös.
ennen kuutta juoksentelin Fiina-koiran kanssa ulkona,
vilipoosta oli,
maa kuuras mutta nyt jo plussan puolella.
vihertääkin siellä täällä,
kevätkukkia näkyy naapureitten puutarhoissa.

Kysyjän kommentti

Aurinkoista aamua tänäänkin ja voi noita pieniä linnunpoikia, nälissään näyttävät olevan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.05.2010 - 08:04

Aurinkoista aamua Keski-Suomesta. Työmatkan pyöräilin, siinä aamulenkkiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.05.2010 - 08:05

Aamu on aurinkoinen. Yöllä on ollut asteen verran pakkasta ja maa on huuruinen. Eipä häirinnyt kun istuin aamuauringon paisteessa kahvia juoden ja lintujen laulua kuunnellen. Nyt näyttää jo olevan aurinkoisella puolen 6,6 astetta. Mökkipäivä parhaasta päästä. Huomenna muut jo tulevat käymään viikonlopuksi.
Terveisiä sinne Savon seudulle. Onkohan Onnela jo katsastettu ja avajaiset pidetty?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.05.2010 - 08:19

Aamu valkeni aurinkoisena yöllisen pakkasen jäljiltä. Aamulenkki tekemättä, mutta koetetaan korvata se aamupäivälenkillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.05.2010 - 08:33

Kannattaa katsoa linkistä suurempana ruutuna; Lämpötila edelliseltä 24 tunnilta. -2,3°C- +9°C?

www.raasepori.fi/ajankohtais...-juuri-nyt
alhaalla keskellä "fullscreen"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.05.2010 - 10:13

hyvää huomenta kaikille myöskin täältäkinpäin suomen kamaraa vaan kaikille ... tuos viuhahdin aamutakis pihas niin kylläpäs olikin holokna ilma ...mut koht lämpenee ja aurinkoarmas paistelee täälläkin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.05.2010 - 10:50

Aurinkoista aamupäivää Espoosta,metsässä syvä rauha ja vihreät puut pienellä silmulla,kyllä se kevät tulee,takuuvarmasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.05.2010 - 11:21

Aurinko paistaa täälläkin, mutta lenkille en lähde. Nautin mieluiten kotiolosta. Hyi laiskaa......

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.05.2010 - 18:39

On jo ilta tullut kun laitan tämän, ilta-aurinko pilkistelee pilvien lomasta. Ei sää lämpene ollenkaan.
En ole lenkkeillyt.Aika on mennyt asioidessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.05.2010 - 21:10

hätäseks jäi aamulenkki vaikka ilmojen puolesta olisi pidempaankin viihtynyt

valkovuokot ovat vallanneet tantereet ja raivopäiset peipposet huutavat kurkku suorana kuusikon pesäreviireitensä perään

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.05.2010 - 22:01

Lenkki jäi väliin, mutta tiluksilla kiertelin katselemassa olisiko eilisen jälkeen tullut mitään uutta. Koivujen silmut olivat suurentuneet ihan silminnähden.