Oletko saanut jo kutsuja tulevan suven häihin, rippijuhliin tai muihin kesäisiin juhliin?

Meille tulla tupsahtivat kutsut YO-juhliin ja rippijuhliin.

Avainsanat: kesän perhejuhlat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.05.2010 - 20:41

Ei ole toistaiseksi muuta kun perinteinen 10 serkkupojan tapaaminen viikkoa ennen ennen Juhannusta lauantaina. yli 10 vuotinen perinne jonkun teeman kanssa ja sitten saunaan ja uimaan sekä tietysti grillaaminen. Kyllä huumoria riittää. Koskaan ei ole ollut erimielisyyksiä.

Kysyjän kommentti

Kuulostaa riemukkailta kekkereiltä! Tuollaisia perinteistä saisi olla paljon enemmänkin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.05.2010 - 19:47

Kutsuja ei ole tullut lakkiaisiin, rippijuhliin eikä häihin. Yhden kutsun olen saanut juhannustansseihin, ja se laittoin vähän hymyilyttämään. Paljon on myös muita kutsuja tullut erinlaisiin kesätapahtumiin, imatranajoihin, seinäjoen vauhtiajoihin ja konsertteihin. Saas nähdä nyt, mitkä niistä tulee käytettyä. Näin perhejuhlia odotellessa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2010 - 20:02

Tänään tuli ensimmäinen kutsu yo-juhliin. Niitä on tänä keväänä useampi.Sitten on syntymäpäiväjuhlat tiedossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2010 - 20:04

Minulle tulla tupsahti vähän ikävämpin kutsu tänään.suvun yhteiseen kokoontumiseen....eli hautajaisiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2010 - 20:05

Minullakin on vanhimman lapsen lapseni hääjuhla 19.6. 2010.On valinnut saman hääpäivän kuin kruununprinsessa Viktoria. Marianikin tahtoo olla yhden päivän elämässään prinsessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2010 - 20:19

Ei ole tuttavilla sellaisia juhlia. Hautajaiset on ensi sunnuntaina, mutta niin kaukana etten pääse sinne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.05.2010 - 22:18

Yksiin rippijuhliin on kutsuttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.05.2010 - 08:14

Häitä odottelen innolla. Ollako vaiko eikö olla siinäpä vasta pulma. Kutsun kun saisin olisin ikionnellinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.05.2010 - 19:26

alkavalle suvelle on tiedossa kahdet rippijäiset, yhdet häät ja yksi kaste, toivottavasti ei enää lisää muita 'kirkkokekkereitä' ilmaannu ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.05.2010 - 20:12

Ei onneksi. Serkkuja ei oo ja veljellä ei oo juhlia tulossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.05.2010 - 22:06

Rippijuhlat kesäkuussa!