Mikä on tai oli tämän päivän ekotekosi ?

Minä kävelin kauppaan.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.05.2010 - 19:32

en käynyt kaupassa,
en syönnyt mitään,
enkä juurikaan sijoiltani liikkunut,
joten energiaa säästyi ihan mahdottomasti

Kysyjän kommentti

Tuossapa oli ekotekoa riittämiin !

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.05.2010 - 16:37

Olen syönyt ja syön tänään vain kasviksia;kuoret yms. on pakko pistää roskiin,kun en ole kotona eikä ole BIO-roskista.Kauppaan kävelen tai fillaroin aina>autoton talous.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2010 - 16:38

Tuossa kategoriassa se voisi olla tämänpäiväinen hyötyliikunta pihalla. Enkä käyttänyt autoa vaan kävelin mökille ja takaisin...pikkuisen verran on kyllä lyhyt tuo mökkimatka, mutta usein silti ajan sen autolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2010 - 16:58

tehdessäni ruokaa ja siivotessani lajittelin roskat peltipurkeista .. papruista ja kompoisteista erilleen ja vein ne omiin paikkoihin ..elikäs , kun menen taas paikalliseen lajittelukeskukseen vien ne sit menessäni .. joka tarkoittaa kauppa reissua .. ja siellä matkalla olevia pyttyjä joihin ne sit kumoan omiin paikkoihinsa , mut tämä ei ole mikään teko .. vaan elämän tapa , joka on, joka päiväistä.. minulla :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2010 - 17:12

Istutin orvokkeja petoni maljoihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2010 - 17:51

Kiikutin kasvipurkkejani edes takaisin parvekkeelle ja sisälle, yöpakkasen pelossa.
Ja lajittelen roskat sääntöjen mukaan,, epäiletkö, no voi siinä joku omenan kuori lipsahtaa
väärään lokeroon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2010 - 18:56

Kävin kaupassa ja pakkasin ostokseni isoihin mukanani kulkeviin kierrätyskasseihin.Ihanaa, keksinpä kuitenkin jotain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2010 - 19:26

Vein lehdet ja maitopurkit keräyslaatikkoon, vien useasti. Mutta autolla samalla kun kävin asioilla. En minä olisi niitä jaksanut kävellen lähteä viemään, kun on tuota matkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2010 - 19:36

Pakkasin kaupassa ostokset omaan ostoskoriin enkä muovikassiin. Ostin reilun kaupan kahvia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2010 - 20:11

Vein orvokkeja haudoille..kun on äitienpäivä kerran tulossa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2010 - 20:18

Varsinainen "ekoteko" : siivosin koirani (isot) kakat tienposkesta pussiin ja linkosin pussin umpimetsään- todella tyhmä teko jota ei olisi saanut tehdä mutta olisiko se haisupussi pitänyt laittaa taskuun kun roskiksia ei ole mailla halmeilla? Lenkki oli vasta alullaa ja kiikuta siinä sitten viisikilometriä "sitä ihtiään" kainalossa.... niin... mitäs hankit koiran,,,,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2010 - 21:28

askartelin äitienpäiväkortteja..se menee siihen kierrätyskategoriaan . ei tarvinnut kaupasta kalliita kortteja ostaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.05.2010 - 22:11

Kannoin isännän syksyllä kellariin varastoimat omenat kompostiin. Olivat mielestäni sen näköisiä että tuskinpa hän niitä enää sieltä homekasan alta olisi viitsinyt syötäväksi valikoida.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.05.2010 - 20:20

Pistin suodatinpussin jätöksineen bioastiaan - maailma pelastuu!!