Millainen ihminen on mielestäsi "luonnollinen" ? Uskotko itse olevasi sellainen ? Voiko poliitikko olla luonnollinen, ja kuka on?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.05.2010 - 20:26

Kuinka moni on ees nähnyt politikkoa luonnossa?

Kun ihminen on oma ittensä, niin silloinhan se on luonnollinen, mutta kuinka moni tapaamistamme ihmisestä on luonnollinen?
Onko meillä kyky tai taito analysoida sitä? Onko kauppiksen, kansakoulun, amiksen tai inssikoulutuksen käynyt henkilö pätevä arvioimaan sitä? Varmaan meistä kaikista löytyy niitä luonnollisia ja niitä vähemmän sellaisia. Jopa täällä Napsussa. Maallikkona puhun asiasta..

Kysyjän kommentti

Ei luonnollisuutta havaita koulutuksen avulla. Mutta jos ihminen on "falski", niin sen kyllä huomaa, ihan tavallisella ihmistuntemuksella. Monella ihmisellä on joku rooli, jossa he yrittävät pysyä kynsin hampain, ja se voi pidemmän päälle sairastuttaa koko ihmisen. Siksi pitäisi osata olla oma itsensä, eikä yrittää tavoitella jotain toisenlaista minuutta, tai olla koko ajan jossain roolissa, jopa useammassa pitkin päivää. Minäkin olen tämmöinen suorasuu, kaikki ei siitäkään tykkää. Eikä tarviikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.05.2010 - 18:02

Luonnollisenä ihmisenä olen vapaa aito ihminen ominaisuuksineen.Politiikkojen suhteen olen tullut sellaiseksi, ettö he ovat aidoimmillaan päästyään leveän leivän ääreen, se on epäaitoutta mitä meille
vaalimainokset lupaavat. En ala nimittelemään ketää erikoisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2010 - 19:21

Ihminen joka on oma itsensä, eikä kukaan toinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2010 - 20:09

Uskon/oletan olevani luonnollinen,ei naturisti,mutta ihan oma itteni;ei tarvi vetää kenenkään roolia.Poliitikon en usko olevan luonnollinen itsensä,pakko vetää roolia,poliitikon roolia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.05.2010 - 22:09

Olettaisin että olen luonnollinen luonnonlapsi. Poliitikkot mielistelevät alkuun ja loppupelissä he menevät muiden mukana.