Dna lakossa?Yli 2 vk sitten olisi lasku pitänyt tulla mutta ei kuulu ja dna:sta kukaan ei vastaa vaikka miten yritän?

Automaatti kyllä päällä mutta ei yhdistä mihinkään.Hyvä tietysti näin päin,että haluaisin maksaa ja ei sieltä karhuta...3 liittymää ja lasku on joka kk väh.60 euroa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.05.2010 - 08:55

Myyvät kyllä sujuvasti tuotteitaan. Sen jälkeen asiakaspalvelu saa minulta arvosanan 2 asteikolla 1-10.

Kysyjän kommentti

No,niinhän ne vähän kaikki...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.05.2010 - 15:33

Matkapuhelinlaskujen osalta DNA laskuttaa vain, jos laskun summa on vähintään 19 euroa. Muutoin summa siirtyy seuraavan kuukauden laskuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2010 - 18:16

aivan niin andekin sanoin, kyllä dna on hyvä ollut, olen jo ainakin 10 vuotta ollut asiakkaana ja aina on palvelu pelannut moitteettomasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2010 - 18:57

Laita luuri pöydälle ja kaiutin päälle, kyllä he joskus vastaavat. Pitkän odotuksen jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2010 - 19:50

Jospa laskujesi summat ovat jostain syystä jääneet nyt pienemmiksi kuin mitä DNA:n alin laskutusraja on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2010 - 20:14

Olehan tyytyväinen,kerrankin ei tule laskua ja sulla on fyffet valmiina ja HALUAISIT maksaa,tulee varmasti aikanaan,jo olis maailman kirjat sekasin,jos laskut häviäis!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.05.2010 - 22:02

Jos se on vaikka tehnyt konkurssin. Mutta älä huoli, ei ne silti laskuttamatta jätä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.05.2010 - 03:12

No itse olen ihmetellyt samaa, kun laskua ei ole kuulunut... Ja ei voi johtua minulla ainakaan siitä, että lasku olisi niin pieni, etteivät sitä tässä kuussa laskuttaisi. On nimittäin sellainen paketti liittymä ja joka kuukausi tulee aina sama lasku.