Millainen mielestäsi on ihminen joka vähättelee, mitätöi, pilkkaa ja mollaa koko ajan toisia?

Lisätty: 05.05.2010 - 14:56

Haluaisin oppia tuntemaan persoonan, joka aina piikittelee jollain tavalla....onko hän kateellinen kaikesta kaikille? Huono itsetuntoko? Vai kerta kaikkiaan vai v....mainen luonne syntymästä saakka.

Lisätty: 05.05.2010 - 16:24

Kummasti sitä mielensä pahoittaa (netissäkin) vaikka tietää ettei pitäisi välittää. Emmehän me kaikki voi yksinkertaisesti olla niin erinomaisia, kuin jotkut. Kaikki kukat ovat omalla tavallaan kauniita ja niille pitää antaa tilaa kukkimiseen.

Avainsanat: pilkata väheksyä ilkkua

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.05.2010 - 15:05

Yksi tavallisimpia tapauksia on HB-syndrooma :

Hyacinth Bucket - tyypin ihmisillä on noita vaikeuksia. Vaikka kuinka koittaisivat pysytellä asiassa, joka lauseeseen täytyy saada mahdutettua viesti omasta erinomaisuudesta, harvoin kovin todellisesta, mutta siitä millainen niin mielellään olisi, tai ainakin haluaisi muiden uskovan niin. Ja kun konstit käyvät vähiin, riittää se toisten polkeminen oman tasonsa alapuolelle.

Kysyjän kommentti

Kiitokset vastaajille. Näinhän se on, että meistä ihmisistä löytyy jokaiseen junaan lähtijöitä, mutta aarteita ovat toisia arvostavat ja kunnioittavat tyypit. HB:n tapaisia on joka puolella, napsussakin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.05.2010 - 14:51

yrittää omaa egoaan nostaa,
ilmeisesti huonon itsetunnon omaava.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2010 - 15:04

Omasta mielesään fiksumpi ja kaikin puolin parempi ihminen kuin muut ja yrittää tuoda sen myös esille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2010 - 15:22

vv sen jo sanoi ja niin se varmasti on!Mistä niitä oikein tuleekaan mutta varmasti meillä kaikilla on lähipiirissäkin joku sen tapainen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2010 - 16:24

nyt sanon rumasti .. et täys ISO PAS... kaa ...läjä .. koko tyyppi .. en tykkää .. ja siksi ystäväpiiriini ei heitä.. täällä eikä muuallakaan ..oikkeassa elämmässäni kuulukkaan.. on niin ihanaa valita ystävät .. mut suku on mitä on... minulla nekin ovat maailman ihanempia .. rakastan kaikkia yhtä paljon ..koko sydämmestäni :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2010 - 17:27

Onhan meitä, kaikkia tarvitaan ,sanotaan ,Itse en kauaa viihdy sellaisen henkilön seurassa.Yleensä eivät ymmärrä pyytää anteeksikaan.Paljon persoonallisuus häiriöitä ja narsismia.En kyllä ymmärrä heitä vähääkään .Ne on niin törkeitä toisia kohtaan.Anteeksi kun osaa pyytää, silloin itsekkin tajuaa jonkin menneen pieleen.Siitä ei niin kiukkuinen sit olekkaan.Kyllä niillä on itsetunnossa kova kolaus käynyt.Usein on lapsuudesta asti jotain vialla.Jotkut on vaan parempia kun muut.Eipä lannistuta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2010 - 18:25

Suuressa joukossa tyhmyys tiivistyy. Onko kysymys itsetunnosta vai kateudesta.
Jospa saisin olla äiti Teresa, ottaa ne kaikein arimmat ja heikkokuntoisimmat ystäväkseni.
Mutta se on minulla kuten joskus toisella, että se piikki isketään takaisin.
Pitäsi vain väistää heittokalikoita, mutta joskus se sisu kiehahtaa ja tulos on sen mukainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.05.2010 - 18:39

Narsisti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2010 - 18:39

Jos toista pilkkaa ja mollaa toistuvasti, niin on selvää kateutta ja katkeruutta. Pienestä piikittelystä ei vielä kannata kovin suuttua, mutta jos se on jokapäiväistä ja toistuvaa silloin kannattaa vähän ärähtääkin. Voi paljon olla mahdollista että on kyse Vähäviisaan kertomasta HB-syndroomasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2010 - 19:06

Voisi kuvitella, että henkilöllä on paha mieli tms ja siitä syystä väheksyy ja mollaa muita, että tuntisi itsensä paremmaksi. Äskettäin tuli ohjelma narsismista, mihin kategoriaan tämänkin liittäisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2010 - 20:18

Kusnuppi mikä kusnuppi,voithan kysyä henkilöltä "suoraan",että mikä mättää?KKK=kateellinen kaikesta kaikille+katkera kaiken kunniaksi.Turha pahoittaa mieltänsä keskustelupalstalla,et ole sitä ansainnut!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2010 - 20:25

"Iviootti"mikä"iviootti"- (aikanaan) kolmivuotiaan tyttäreni viisaudella

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2010 - 20:54

suomalainen ulkomailla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.05.2010 - 21:03

En halua olla missään tekemisissä kuvaamasi persoonan kanssa,tekee olon hankalaksi,tuo huonoa energiaa,vie kaikki voimat pois.Eihän sellaista jaksa iso Erkkikään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.05.2010 - 13:49

Ilkeä ja itsekäs, vain itseään rakastava ihminen, ja minä pysyn sellaisista kaukana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2010 - 13:36

Oman egonsa vallassa oleva ihminen.