Aurinko paistaa Lappeenrannassa,entäs muilla paikkakunnilla?

Niin, tällä hetkellä on aurinkoista,mutta kylmää, asteita on vain + 8 C.

Avainsanat: auringon paiste

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.05.2010 - 10:43

nyt paistaa , mut muutama pilvikin näkyy jossain taustalla , joo-oo kylppärin mittari näytti 28 plussaa ... mut aurinko poroittaa sihen aamupäivällä ... onnex ei noin kuumaa , en tykkäis olen muutenkin kesällä varjoisen paikan immeissii ..:)

Lisätty: 05.05.2010 - 13:40

klo 13.38 ja täällä peimarissa tulee rakeita , just nyt .. mihin se kesä katos ?

Lähteet:
omasta ikkunasta katsottuna :(

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.05.2010 - 10:15

Aurinko se täälläkin heloittaa, täydeltä terältä eikä pohjoistuuli haittaa tänään, tuulen suunta on varmaan muuttunut ja tuuli tyyntynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2010 - 10:41

Aurinko pilkistää ja mittari näyttää +10 astetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.05.2010 - 10:45

Huomenta, samoin täälläkin. Olitkin ensimmäinen napsun herääjä tänä aamuna. Muut kukkujat taitaa vielä nukkua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2010 - 10:46

Espoossa porottaa pilvettömältä taivaalta ja elämä hymyilee ;-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2010 - 12:03

Aurinko hymyilee Keski-Suomessa, elämän ihanuudesta ei voi olla varmaa. Orvokeilleni tekee
parvekkeella hyvää tuo aurinko. Kilvan keltainen kukkapata loistaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2010 - 12:04

seinäjoella paistaa ja on +7C tällähetkellä.
yöllä kyllä oli pakkasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2010 - 13:44

no turussa on aika pimeet ja sataa :/ mut +8 astet silti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2010 - 14:45

Aurinko on paistanut koko päivän Pohjois-Savossa ja lämpötila on +12°C. Oikein on ollut mahtava keli haravoimiseen ja kasvihuonepuuhasteluun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2010 - 17:27

Airiston reunalla Turussa aurinko paistaa ja lämpötila on 10,1 astetta. Täälläpäin sataa harvoin vaikka keskustassa onkin huono ilma. Olisivatpa mökillä niin ei olisi huonoja ilmoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2010 - 20:24

Aurinko paistanut melkein koko päivän..yksi pieni sadekuuro tuli päivällä...että piti hakea kiireesti pyykit narulta pois..