Katsoiko kukaan ohjelmaa Teemalta 70-luvun missikisoista?Hauska sen ajan katsaus,tuttuja mimmejä lavoilla?

Siellä vilahti mmssa A.Aavikkoa,A.Pohtamo ja Marianne Åström<josta joku kyseli jokunen aika sitten ja monia muita,osa jo yläkerrassa S.Pasanen yms.

Lisätty: 05.05.2010 - 10:48

NO VOI NENÄ NAPSUT,näkyykö Teeman ohjelmat siellä areenassa?Samalla pätevä muotinäytös :-)

Avainsanat: 70-luvun misseistä ohjelma

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.05.2010 - 04:27

Eipä tuullut katsottua, katson niin vähän televisioo, että antasin se pois, mutta tyttäreni sanoo, että ei sitä pois viedä, Tämä on anteni talous ja en enää TV7, netistä nään sen, mutta ei se korvaa TV.tä.

Lisätty: 16.05.2010 - 01:30

Kiitos käyttäjille

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.05.2010 - 00:38

Voihan nenä, oisin katsonut kun olisin tiennyt. Olisi ollut hauska nähdä, minulla tuppaa menemään sivu kaikki tärkeät jutut telkusta. Aavikko ja Pohtamo olisi pitänyt ehdottomasti nähdä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.05.2010 - 09:23

Ohi tipsuttelivat missit minusta, kun en älynnyt katsoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2010 - 10:02

En nähnyt tätä ohjelmaa,valitettavasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2010 - 13:44

Missit ei kiinnosta vähän vähää, en katsonut muuta kuin ohjelman mainoksia.