Tiedätkö kuka sinun hautajaisesi tulee järjestämään?

Nuoremmille tiedoksi että ihmiset kuolee joskus ja maallinen tomumajakin pitäisi saada jonnekin, mutta kenenkä vastuuksi se jää?

Avainsanat: hautaus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.08.2008 - 13:10

No kaipa sen noi jälkeläiset hoitaa, ittepä en ole enää sitä murehtimassa sillon, kun kaikki mahdolliset murheet jääp sillä erää pois kun kuolla kupsahtaa.
Heitä ajatellen; kunhan eivät nuoret vaan tuhlais yhtään ylimäärästä ropoo (tarvittevat sitä ite varmaan enemmän kuin mä sillä hetkellä) mun mullaks muuttamiseen.

Lähteet:
eipä tänne tosiaan oo kukaan jääny palloileen, muistaakseni, oli sit haudattu tai ei, järjestetty hautajaiset tai ei....

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.08.2008 - 12:08

Valperin perikunta, millainen se sitten ajan tultua onkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2008 - 12:18

Järjestän itse. Olen ostanut sukuhaudan,tehnyt testamentin ja määräyksen siitä,miten on toimittava hautajaisissani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2008 - 13:12

Perikuntani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2008 - 15:16

Tyttäreni kanssa olen sopinut, että minut haudataan sukuhautaamme. Polttohautauksella ilman mitään seremonioita ja sirkusta. Rahat olen pistänyt sivuun erilliselle tilille, joten kaiketi voi sanoa, että järjestän hautajaiseni itse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2008 - 20:43

en kovin paljoa pohtinut koko asiaa mutta olen toivonut polttohautausta,nyky tiedon mukaan meillä on 18 uurna hautaa ja 1 arkku hauta,joten ei ole pulaa hautapaikoista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.08.2008 - 19:40

Enpä tiedä, mutta mulle se on siinä vaiheessa yks lysti, vaikka ripustettais munista keskelle toria riippumaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2008 - 14:55

Jos ei muita omaisia ole jäljellä niin sitten viranomaiset, minulla on paljon tähdellisempääkin pähkäiltävää kuin omat hautajaiseni ...