Lopettaisitko suhteesi nykyiseen partneriin jos saisit 500.ooo .e rahaa.Miten vaikkuttaisi.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.04.2010 - 23:13

Ihmissuhteita ei voi mitata rahassa.
En ole aiemminkaan tehnyt ihmissuhteillani rahaa, vaikka olisin voinut. Valitettavasti olen vanhanaikainen ja siksi myös mammonan suhteen köyhä. Mielummin köyhä ja onnellinen kuin rikas ja onneton.

Kysyjän kommentti

Asiallinen kommentti.Kiitos.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.04.2010 - 22:56

Voisi olla ihan harkittava asia..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.04.2010 - 23:03

Välittömästi, sillä minulla on asuinkaverina n, 60 v. ihminen joka on sanan varsinaisessa merkityksessä vanha. Huojentunut ja onnellisempi olisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2010 - 23:08

Minulle ei tarvitsisi maksaa mitään. Mitäs sitä tyhjästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2010 - 23:09

No en!
Tuskinpa löytäisin toista Enkeliä enää ikinä! Onko tuo rahasumma vielä 500€, kun nuo jälkimmäiset nollat ovat niin pieniä? ;-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2010 - 23:28

En todellakaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2010 - 03:01

Ei hyviä ihmissuhteita voi rahassa mitata. Mutta laittaisin korkeintaan mietintä myssyn päälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2010 - 04:55

Samaa mieltä Justuksen kanssa, ei hyviä ihmissuhteita mitata rahassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2010 - 07:27

Mitä? Raha ei ole koskaan merkinnyt juuri mitään. Siis en todellakaan rahan vuoksi lopettaisi tai aloittaisi mitään. Ihan muut asiat vaikuttaisivat suhteen lopettamiseen tai uuden aloittamiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2010 - 09:10

Jopas hölmöjä höpäjät...!!!Rahaa on jo nyt liikaa joten EN!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2010 - 09:18

mihinkähän nuo asiat sitten muuttuisi? mun omatunto varmaan rupeis kilkattaan. puhumattakaan että olis ikävä - rahalla ei saa kaikkea. se hieman antaa turvallisuutta - ei muuta. turvallisuutta saa myös kumppanista. sanoisin että aika huono vaihtosuhde.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2010 - 08:37

En missään tapauksessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2010 - 14:22

Tuo olisi pikkuraha sellaisesta aarteesta, kuin tuo oma kumppanini on. Siis ei kiitos vaihto-operaatiolle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2010 - 15:35

Kyllä, koska minulla ei olekkaan semmosta ! XD

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2010 - 14:38

No en tietenkään. En tarvitse rahaa, mutta haluan pitää tuon ukkorähjän.