HAUSKAA VAPPUA KAIKILLE NAPSULAISILLE!

Vappuna suosittelen hauskanpitoa:
- jos pää on tyhjä se on helppo juoda täyteen,
- parempi alkoholi aivoissa, kuin aivot alkoholissa,
- en minä juopottele, mitä nyt kännissä tulee otettua pari kaljaa,
- vien rahani mieluummin Alkoon kuin pankkiin, Alkosta saa paremmat prosentit,
- parhaiten säästää energiaa se, joka sammuu jo alkuillasta.
- Miten niin voi juoda liikaa? Viinahan loppuu aina kesken!

Hauskaa Vappua kaikille!

PS. Yrittäkää nyt kuitenkin siinä hulinassa varoa sitä Humulus luputus:sta.

Avainsanat: vappu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.04.2010 - 23:38

Minä täällä juon nakkeja ja grillaan simaa, niin kuin kunnon vappuuun kuuluu.
Olen puhaltanut paljon selvinpäin ja aion olla ilmapallo.Hyvää:tuttua vapuille.

Kysyjän kommentti

Kiitos, hauska vapputoivotus.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.04.2010 - 19:20

Minä sanoisin että PUNA LIPPUA KANNAN Politiikasta en ymmärrä onneksi mitään. Mutta lauta pino huolestuttaa edelleen.

Lisätty: 30.04.2010 - 19:24

Oliko se( puntti) lautaa vai ? TUPPEEN sahattua lautaa ??????????????

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2010 - 20:11

Hyvää Vappua koko Napsun poppoolle! Ja Iidalle myös oikein kaunista vappua.

Nyt se alkoi: Vappu.
Kaljoo konneeseen, kiniä kolotukseen, siiteriä suonenvettoon, votkoo vetämättömään olloon ja huomena kossua kohmeloon. Hilipeää vappua!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2010 - 20:44

Hyvää vappua sinullekin ja kaikille muillekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2010 - 22:26

Iki ihanaa vappua kaikille olkaa kiltisti kesä alkaa tästä.Pitäkää tiiviisti suljettuna.Siman voi aulkaista ja skoolata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2010 - 22:38

Ida! tänks huolenpidosta. Kiva, että joku huolehtii ja välittää!!!!

Hauskaa Vappua ja kaikkea hyvää Sinulle ja muille kanssamatkaajille!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2010 - 22:40

Hauskaa Vappua minultakin sinne Teille kaikille!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2010 - 23:12

Kiitos Idalle..nyt vietetään rauhallista vappua..Hauskaa koko napsu porukalle..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2010 - 09:28

kiitos kiitos. vappua en vietä siten kun "pitäisi" vapun luonteen huomioon ottaen.
nautin ehkä muutamasta ylimääräisestä vapaatunnista töistä, seuraavan päivän kiireettömyydestä en todellakaan krapulasta tai rahojen menosta juhlintaan.
tästä kohta joutaakin lähteä remontoimaan mökkiä - jotta siitä tulee asuttava koti minulle.
kaikille joilla tukka kipee just nyt - koettakaa kestää ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2010 - 08:30

Wauhdikas Wappu meni ilman napsuttelua. Nyt taas mukana.