Oletko koskaan unohtanut oman ikäsi? Siis vain hetkeksi, kun sitä joku on sinulta kysynyt.

Avainsanat: ikä unohtaminen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.04.2010 - 10:19

En ole unohtanut sitä tämänkään kysymyksen kohdalla, ennen talvisotaa jo olen syntynyt, mitäpä salaamista siinä mummon iässä on.

Lähteet:
oma ajattelu

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.04.2010 - 10:05

Olen kerran ja silloin ei ollut dementiasta tietoakaan. Olin juuri saanut kuulla yo-tulokset ja lähdimme oitis sitä ravintolaan juhlimaan. Ovella poke kyseli ikää ja jäin aivan änkäksi. No, ei ollut papereitakaan mukana, eikä selittelyni todellakaan vakuuttanut, joten juhliminen jäi myöhemmäksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2010 - 10:15

Empä ole. En ole unohtanut (valitettavasti) ikääni edes silloin kun sen salaamisesta olisi ollut enempi hyötyä kuin haittaa. Tässä kohdin minua ei todellakaan vaivaa dementia, ei edes pienen pientä hetkeä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2010 - 10:42

En unohda. Minähän olen kaksvitonen, niinkuin aina ennenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2010 - 10:59

En ole koskaan unohtanut omaa ikääni,mutta toisten olen kylläkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2010 - 11:26

Voi veikkonen ja usein,kaupassakin pelästyn joskus peilin edessä ja sitten tunnistan itseni...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.04.2010 - 11:56

Kun on sitä jo niin monta vuotta, niin väkisin menee räkninnit sekaisin. Onneksi muisti palaa pätkittäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2010 - 12:06

Tahallisesti kyllä. Muuten en.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2010 - 12:34

Olen kyllä! Mieheni tapaakin kysyä silloin tällöin että minkä ikäinen olen. Täytyy ihan miettiä.... en muuten muista kenenkään muidenkaan ikiä enkä syntymäpäiviä, paitsi nyt oman perheen jäsenten ainakin syntymäpäivän. Olen ehdottomasti kielipainotteinen ihminen, en numero. Arvosanat ovat kylläkin samoja sekä matemaattispohjaisissa että muissa aineissa, sitä olen ihmetellyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2010 - 13:16

En minä unohda, olen kahdenkymmenen. Kuten viimevuonnakin ja ensi vuonna ja tulevina vuosina olen vain ja ainoastaan kahdenkymmenen kuten Tuutikkikin.
(Äskeinen kirjoitettu huumorilla).

Joskus olen hetkeksi unohtanut, mutta pienen mietinnän jälkeen sitten muistanut. Mutta kyllä nämä vuodet jotenkin muistikopassa ovat pysyneet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2010 - 15:08

Itseasiassa kyllä. Kokonaisen vuoden verran kirjoitin lomakkeisiin (niissä missä ikää kysytään) itseni vuoden nuoremmaksi...
Kysyttäessä joudun hetken miettimään, syntymäpäivänä sitä ikää rupeaa murehtimaan kun on JO tämän ikäinen eikä taaskaan ole saanut aikaiseksi mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.04.2010 - 15:51

Numeromuisti kun on hyvä, niin ikäkin pysyy tallessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2010 - 18:09

En ikinä unohda ikääni, sehän on tosi tärkeä asia muistaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2010 - 21:26

Juu. Joskus myös nimeni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2010 - 22:43

En ikääni ole unohtanut sen kyllä muistan .Muitten perheenjäsentenkin muistan.Omien siskojen ja veljienkin muistan.Minkä nuorena oppii sen vanhana taitaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2010 - 02:37

Voihan vitsi välillä pitää ottaa sormet avuksi...miten hemmetin paljon jo ikää on...
On se kumminkin aika hyvässä muistissa...Joskus vaan pieni oikosukku...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2010 - 10:45

kyllähän tuon muistaa silloin harvoin kun siihen tarvetta on