Muistatko aina heti oman puhelinnumerosi sitä kysyttäessä vai joudutko hetken miettimään?

Avainsanat: puhelinnumero

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.04.2010 - 10:12

Kyllä muistan. Se on 09978 .,, ei kun 060...... MIkäs ihme tuo myt olikaaan..? Olikos se 95678..?. Ei vaiskaan! Kyllä minä ihan oikeasti puhelinnumeroni muistan miettimättä samoin kuin kaikkien muidenkin perheenjäsentemme. Senverran usein olein joutunut niitä sanelemaan eri tahoille että ne on jääneet pysyvästi mieleeni.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.04.2010 - 10:08

Minulla on numeromuisti. Saatan muistaa jopa vuosikymmenten takaa puhelinnumeroita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2010 - 10:17

Kyllä muistan, mutta on joku kerta, kun sitä aavistamatta kysytään, aivot lukkiutuvat. Ei millään tule esiin numerot.

Lähteet:
oma muisti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2010 - 10:43

Kyllähän minä nyt sen muistan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2010 - 11:02

En muista omaa puhelin numeroani,muuten kuin loppu osan. mutta ei siitä mitään hyötyä minulle ole jos en muista sitä jossakin sitä kysyttäessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2010 - 11:27

Oman muistan ja läheisen,mutta aikana lankapuhelimien mulla oli varsinainen katalogi päässäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.04.2010 - 11:55

Muistan ja erään toisenkin vielä lisäksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2010 - 12:05

Oman numeroni muistan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2010 - 12:05

Kyllä muistan ja paljon muitakin numeroja. Numeromuistin tauti minua vaivaa ja pahemman kerran.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2010 - 12:10

Tarkistan sen yleensä puhelimestani, koska harvemmin tulee itselle soiteltua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2010 - 12:29

En muista eikä miettimälläkään tule mieleen. Puhelimesta se on katsottava.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2010 - 13:13

En muista, tulee harvemmin itselle soiteltua. Mutta paljon ystävieni numeroita muistan ulkoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2010 - 13:17

helppo numero muistaa, eipä ole tullut tenkkapoota.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2010 - 14:56

Hyvin on tallentunut johonkin lokeroon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2010 - 15:10

Oman numeron osaan kyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.04.2010 - 15:48

Muistissa on, ei tarvitse luntata mistään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2010 - 21:26

Vastaan muutenkin miettimättä... Muistan numeroni, siis.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2010 - 22:11

Omani muistan mutta muut on puhelimen muistissa ja kopioitu toiseen puhelimeen kun ei ole muistiota

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2010 - 22:40

En ole oppinut muistamaan .Jotenkin ei ole pitänyt tärkeänä asiaa.Sillä ei muista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2010 - 03:04

Muistan, se on niin paljon itseään toistava numerosarja, ettei sitä voi unohtaa, mutta mulla on kyllä naurettavan hyvä muisti numeroasioissa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2010 - 10:47

kännykkäkauden alettua olen lakannut painamasta mieleeni mitään puhelinnumeroita, ainoastaan oma lankaliittymän numero tulee 'kuin apteekin hyllyltä'

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2010 - 16:17

Useinmiten mietin koska harvemmin itselleen soittaa ja kännyköiden vuoksi ei paljoa enää tarvitse numeroita miettiä kun kaikki on muistissa kännykässä!