Noo, miepäs nyt kysäsen tällasen. Mikäs se on napsun kansallisruoka?

Avainsanat: napsun kiusaus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.04.2010 - 21:41

Kaaliketto tai kaalilaatiko ja perästä kuuluu

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.04.2010 - 21:13

Taitaa olla se hernekeitto, kun sen oikein antaa hautua ja hyvät raakaaineet.Sopivasti suolaa .Lätyt ja mansikkahillo päälle.Vaikkei nyt talvi olekkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2010 - 21:14

minä ehdotan, et ehdottomasti mariaanan lihapurkkikiusaus .. siinä on jotain ja aion sitä myöskin ehdottaa caravaanarikavereillenikin ... :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2010 - 21:20

Hernarikeittoa,jossa valkosipulinkynsiä hautumassa yammi,yammi.Sen haluaisin julistaa Napsun kansallisruuaksi.Jälkkärin kanssa saapi olla mielikuvitusta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2010 - 21:41

Lettuja pinossa;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.04.2010 - 21:56

Ehdottomasti ne eiliset jämät. Yksi jos toinen syö sitä silloin tällöin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2010 - 21:57

Juu, Timpan kaalikeitolle, kiitos kyllä sama juttu, mikä nyt makoisampaa kuin kaali on jo uutta.
Kaalilaatikko olisi kyllä parempi vaihtoehto. Mitäs sanot tehdäänkö.

Lähteet:
timpan juttu

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.04.2010 - 22:00

Mitä tänään ruuaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2010 - 23:03

Minun ääneni saa Mariaanan lihapurkkikiusaus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2010 - 01:14

Tehdään vain tuota kaalilaatikkoa, joita Sirkkaliisa ja Timppa ehdottaa. Sehän on hyvää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2010 - 08:46

Taitaa olla se "jääkaapista tehdyt löydökset" eli eilisen tähteet.( Ei ole omani kuitenkaan).

Lähteet:
luettua muistettua

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2010 - 08:59

Pyttipannu, johon on laitettu kaikki se, mitä sillä hetkellä jääkaapista ja pakastimesta löytyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2010 - 09:46

Eiliset tähteet,tämänpäivän munkeilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2010 - 11:21

Hyvin haudutettu lihakaalilaatikko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2010 - 19:16

Läskisoosia ja perunoita, seuraavana päivänä perunoita ja läskisoosia, ei käy pitkävetiseks! Vaihtelu virkistää sanoi isävainaakin ennen.