Oletko vappuna kotona vai missä juhlistat kesän avausta.Tuleeko ystäviä,nuoria paljon.Kuuluuko tanssi ja musiikki juhlaan.

Meille ei tule ketään.Ollaan mieheni ja kissojen kanssa kotona.Menemme lavatansseihin.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.04.2010 - 17:29

Mökillä ollaan. Kalastellaan ja savustellaan. Kuunnellaan luonnon ääniä ja nautitaan keväästä.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.04.2010 - 17:53

mennän tansimaan,laulaman ja yleisesti pitämään kaverien , tuttujen ja ehkäpä tulevienkin tuttujen kanssa hauskaa ...lyshtin pittoo ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2010 - 17:57

Meille tulee nuoria , pikkuihmisiä, ja serpentiiniä levitellään ja jotain palloja on myös, ilmaa sisällä. ja minulle on varattu korvatulpat, en räikköjen ääniä siedä, ja se Tivoli käynti, jonka jälkeen 2 ltr taikinan munkkeja paistan ja ensimmäinen 10 litraa häviää kurkusta alas ja kotiinsa pulloissa vievät , ja vapun jälkeen pari kertaa hakevat vielä munkkeja pakasteesta ja simaa kannuissa, asuvat lähellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2010 - 18:19

Hyvien ystävien juhlaa vietetään,nuorista ei ole tietoa,mutta ikinuoria ollaan kaikki,kaikki elementit kuuluvat mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2010 - 18:47

Kotona ollaan, ystäviä tulossa saunomaan, syömään ja ehkävähän juomaankin - ja jos sää sallii niin siivotaan porukalla pihamaata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.04.2010 - 18:48

Kotana ihan hallituksen kanssa kaksistaan sadetta pidellään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.04.2010 - 19:18

Kotona olen. Mihin sitä nyt tämän ikäinen lähtisi. Nauraisi naurismaan aidan seipäätkin, jos tuonne nuorten joukkoon porhaltaisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2010 - 19:56

Kotona yksin, parvekkeeltani näen Keuruun keskusaukion vappujuhlan, eli kraanan avauksen, molskauttavat jonkun henkilön sinne, aivan Naantalin tapaan. Iloisisin jos sataisi.
Vappupäivänä menen Pihlajaveden rannalle mökille, minäkin saan grillata ja saunoa.
Vappujuomana on pelkkä vesi. Niin ovat ajat muuttuneet, ystäväni. Ei ole palloja, ei huiskuja, eikä sitä valkoista lakkiakaan.

Lähteet:
oma aivoitus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2010 - 20:45

Vappu sujuu kotona, mutta oneksi hyvässä seurassa. Meille tulee aatona hyvä ystäväperhe ensin syömään laittamaamme vappulounasta ja sitten viettämään hilpeää vappuiltaa- ja yötä. Lapsille olisi tuolloin tarkoitus tehdä jotain vappuista hauskaa yllätystä ettei vierailu menisi vain meidän aikuisten juhlaksi vaan kaikilla oolisi yhtä hauskaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2010 - 20:49

Nyt riippuu ihan ilmoista missä olemme,jos sataa pysymme kotona.Hyvällä säällä voimme mennä katsomaan vapunviettoa linnoitukseen ja satamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2010 - 21:23

Juhlistamme vappua hyvien ystävien parissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2010 - 23:24

Kotona mieheni ja kissojeni kanssa vietämme rauhallista vapun aattoa. Vappuaamuna lähdemme viikon lomalle.