Onko teillä maa osittain valkoinen.Täällä tihkuu vettäkin.Ilmankos se uni maittoi.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.04.2010 - 09:18

Keuruu on räntä ja lumisateen peitossa. Hyvä ei tarvi sauvakävellä.Olpa helpotus.

Lähteet:
katsoin ulos

Kysyjän kommentti

Kiitos.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.04.2010 - 08:49

vettä tulee mustaan maahan, siemenet tykkää hyvää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2010 - 08:49

Ei ole lunta muualla,kun kasoissa,mutta täälläkin Lappeenrannassa on sadetta luvassa,eikä aurinko paista.Tosi kylmää ja ankeeta,mieli sen mukainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2010 - 09:34

Vettä tihuuttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2010 - 10:15

Ei mitään valkoista ole, mutta vettä kyllä tihuttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2010 - 10:28

Aamulla kyllä oli mutta ei enää ole.Luulin ensi että tuleeko takatalvi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.04.2010 - 11:36

Muutama vanha lumikasa on vielä pihassa, äsken satoi uutta, mutta tuli onneksi niin harvoin hiutalein, ettei se jäänyt maahan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2010 - 11:41

Aamulla oli sumua ja vettä tipuutteli. Nyttemmin tiputus on lakannut ja ilma alkaa kirkastua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2010 - 13:36

Maa on musta-vihreä eli musta mutta jossain näkyy vihreätä ruohoa ja kukkasia. Eilen näin todella paljon leskenlehtiä, ihan keskellä kaupunkia seinänvierustalla. Kevät etenee, vettä sataa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2010 - 14:11

Aamulla oli maa osittain valkoinen. Räntä muuttui aika pian vesisateeksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2010 - 14:14

Selkeä sää on, ei ole satanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.04.2010 - 19:25

Satanut koko päivän vettä. Luntakin on vielä kasoissa pihoilla ja teiden varsilla.