Mikä on mielestäsi paras paistorasva munkeille?

Avainsanat: mukkeja vapuksi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.04.2010 - 13:48

Kookosrasvan olen todennut parhaimmaksi.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 28.04.2010 - 09:04

Miniäni paistaa ruokaöljyssä, oi että on hyviä munkkeja. Kokeile.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2010 - 09:05

Minä kookosrasvassa munkit paistan, mielestäni tulee parhaita sillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2010 - 09:06

Kookosravalla minäkin paistan, harvemmin enään, sillä en malta olla syömättä ja nuo linjat ovat
vähän esteenä syömiselle. Mutta nauttikaa tyttäret munkeistanne.

Lähteet:
oma ajattelu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2010 - 10:36

Kookosrasvaa on käytetty aikoinaan. En tiedä onko nykyään jotain parempaa konstia.

Lähteet:
muistilokero

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2010 - 11:01

Kookosrasva on maultaan parasta, rypsiöljy maistuu kammottavalta.
Ostin viime viikolla gluteenittoman suklaakakun, muuten hyvää mutta maun pilasi öljy joka oli ollut jotain rypsiöljyä. Kukaan ei moittinut kakkua kuitenkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2010 - 13:13

Ihan vanhan ajan laardi on parasta ja se säilyy, joten samalla rasvalla voi paistaa munkkeja useamman kerran.

Lähteet:
kotitalouskoulun käynyt

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2010 - 14:11

Kookosrasvaa olen tottunut käyttämään. Iidan vinkkiä voisi kokeilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2010 - 15:20

kookosrasva sopii hyvin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2010 - 17:51

Kookosrasva on paras, ei tule sivumakuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2010 - 22:06

En ole paistanut munkkeja vuosiin, mutta käyttäisin kookosrasvaa ja nimenomaan kylmäpuristettua luomua, jota saa terveyskaupoista. Todistetusti terveellinen rasva ruoanlaittoon jne. Marketin kookosrasvat ovat tehty eri menetelmillä ja sisältävät transrasvoja. Ei siis kannattaisi käyttää.