Kuinka saada lippuja X-Factoriin ilman suhteita / kilpailun voittoa? Haluaisin epätoivoisesti nähdä Adam Lambertin 2.5! Help me!!

Eli onko siis mitään mahdollisuuksia tällaisella tavallisella ihmisellä päästä paikan päälle? Olisi meinaa dream come true, pahoin pelkään ettei tule onnistumaan, mutta vielä en ole luovuttanut!

Avainsanat: adam lambert x-factor

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.04.2010 - 08:25

Eipä taida olla mahkuja... Sorry!

Adam on sunnuntaina 3.5 Helsingin Stocmannilla klo 16-17 nimmarikeikalla ja siellä saattaa olla mahdollisuus nähdä tämä laulaja- ja näyttelijä lahjakkuus vilaukselta livenä.
Innokkaimmat ovat jonossa jo aamulla klo 8.00 ovien takana odottamassa ja varmistelemassa eturivin paikkoja - näin minulle on kerrottu.

Adam parka on urakoinut aikalailla piakkoin julkistettavan levynsä eteen - eli Suomen piipahduskin on osa levyn promojulkistamis kampanjointia - Adam oli viime viikolla Singaporessa ja Australiassa - Indonesiassa ym- ja päivän piipahduksella kussakin paikassa- joten kiirettä pojalla pitää.

Adamia ei meillä Suomessa vielä tunneta kovinkaan laajasti - kyseessä on esiintyvä laulaja-näyttelijä lupaus josta jopa useat "pölyyttyneet kriitikot" ovat maininneet "syntyvän yhden sadassa vuodessa" - Adam hallistsee niin klassisen- kuin myös popin laulamisen taidon ja vieläpä ihan suvereenisesti näyttelee - eli on erittäin laaja-alainen ja oikeasti taitava kaveri josta kannattaa olla kuulolla!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.04.2010 - 21:33

Oikeen kun uskot hyvään asiaan, niin toiveesi toteutuvat. Maanantaina olisi ollut Helsingissä nimmari keikka. Olitko siellä? Yritin etsiä kuumeisesti keikkalistaa sinulle, lisään sen myöhemmin heti kun saan käsiini.