Teneriffan Puerto de la Cruz vaiko Playa de las Americas? Pitäs olla aurinkoa, mut sopivasti nähtävyyksiäkin.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.04.2010 - 19:26

molemmista täällä infoa:
www.rantapallo.fi/lomamatkat...teneriffa/

keskustelua:
keskustelu.suomi24.fi/node/3822843

täällä virtuaalikameroita:
www.virtuaalimatka.com/euroo...riansaaret

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.04.2010 - 21:14

Katselin tässä eräänä päivänä mahdollisia matkoja Puerto de la Cruz:iin
en löytänyt, eli ei taida saada mitään ennen lokakuuta ?
ilmoituksia äkkilähdöistä (Napsun äkkilähtövahti) ei ole tullut n. kuukauteen.

Paikkoja kohteeseen Puerto de la Cruz, 2 hklö, 2 vko
Ensimmäinen mahdollinen lähtöpäivä on:
- Finnmatkoilla 29.10.2010 = ? €
- Aurinkomatkat 14.10.2010 07:15 = 1590 €
- Tjäreborg 10.10.2010 1 478 € = 1 662 €

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2010 - 21:39

Oma mielipiteeni on, että Cruzissa on enemmän vehreyttä ja nähtävää. Samoin Loro Parkkikin löytyy sieltä. Mutta Americasissa on lämpöisempää. Omatoimi matkan voit tehdä ilman matkatoimistoakin, lähden sinne välittömästi kun tämä lento kohu hälvenee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2010 - 23:38

Vaihtoehtoja ei ole; Americas on niin tehty, mutta Cruzissa on eletty ja eletään. Kahden viikon loma ei onnistuisi Americasissa minulta ilman että vuokraisi auton ja ottaisi etäisyyttä. Cruzissa uhkaa sama vaara kahden viikon jälkeen.Kun sen on nähnyt, ajattelee jo muita mantereita.Toki ilmasto on mukava.Mieti mitä haluat lomaltasi.

,