Jokaiselle kuukaudelle väitetään olevan hallitseva enkeli, mikä on sinun enkelisi?

Minun on Muriel.

Avainsanat: hallitseva enkeli

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.04.2010 - 19:30

Majesteettinen arkkienkeli Uriel. No nyt selvisi tuo profiilini samalla.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.04.2010 - 18:06

mulla varmaan sarvipäinen ja musta.

vaan eipäs ollutkaan, vaan: ENKELI MACHIDIEL - OINAS

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2010 - 18:29

Hanael kuulemma- eipä ole näkynyt

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2010 - 19:20

Jotain yhteistä vähäviisaankin kanssa, Hanael mullakin:
Enkeli Hanael - Kauris

Hanael (Haniel) on huomattava enkeli, joka on syvästi omistautunut horoskooppimerkki kauriin valaistumiseen. Hanael omaa äärimmäisen uskon ja rohkeuden. Hänellä on voima myöntää ihmeitä ja lahjoittaa jumalallista armoa niille, jotka häntä kutsuvat ja Hanael voi suoda myös käytävän inspiraation huipulle. Tämä enkeli vartioi ylhäistä luovuuden taivaallista valtakuntaa. Hanael kunnioittaa kauriin omistautumista suhteiden tavoitteluun, jotka perustuvat korkeampaan rakkauteen ja aatteellisuuteen. Kaurismerkki saattaa helposti ajatella haluavansa valtaa ja voimaa, mutta Hanael auttaa näkemään houkutusten läpi ja ohjaa kohti varmaa sekä kestävää rakkautta ilman ehtoja.

Lähteet:
www.energiakeskus.com/energi...kooppi.php

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2010 - 19:37

Enkeli Hamaliel - Neitsyt

Hamaliel on dynaaminen astraaliopas, valmiina välittämään tähtimerkki neitsyelle tiedot maailmankaikkeuden toiminnasta. Jumalaisen alkemian vastuullisena vartijana Hamaliel pitää alkuperäiset kemialliset elementit kosmisessa ja loogisessa järjestyksessä. Neitsyen ja hänen rakkaittensa hyödyksi Hamaliel paljastaa kaavat kestävään rauhaan ja ikuiseen onneen. Neitsyttä kehoitetaankin käyttämään Hamalielin salaisuuksia niin fyysisellä, mentaalisella kuin astraalitasolla elämää luodessaan. Hamaliel odottaa neitsyen kutsua luovuttaakseen luovuuden lahjat hänelle.

Tuoksuvinkki: Herkkä yrttisekoitus laventelista, rosmariinista, geraniumista ja ruususta.

Nyt sekin selvisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.04.2010 - 21:19

Verchiel näyttää olevan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2010 - 21:37

No on jotain yhteistä Jonin, Vähäviisaan kanssa. Hanael. Kyllä minulla on todellisemmat enkelit, kuin horoskooppi enkelit. En lue koskaan horoskooppia. Satua, mikä satua.

Lähteet:
oma aivoitus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2010 - 22:48

Adnachiel - jumalallisen tasapainon ja kohtalon palveluksessa. Kiitos enkelihoroskooppivinkistä Justus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2010 - 06:53

Enkeli Verchiel-voimakas rakkauden, myötätunnon ja vahvuuden lähettiläs.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2010 - 08:47

Ei ole moinen enkeli ilmoittautunut palvelukseeni. Pidättäydyn mieluummin ihan maan pinnalla näissäkin asioissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2010 - 12:47

Joku Hamamiel kuulemma,mutta ei ole näyttäytynyt taikka esittäytyny,parempi ehkä,sillä mikään niista tuoksuista ei miellytä mun nokkaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2010 - 14:14

Minulla on Suojelusenkeli.