Kun käytätte napsua, kiinnitättekö huomiota mainoksiin, joita on siellä sun täällä?

Avainsanat: tähän ei voi avainsanoja laittaa ja kategoria on mikä se sitten on.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.04.2010 - 06:55

Noilla mainoksilla tätä systeemiä pyöritellään. Sen verran katson, että pysyvät siellä.

Kysyjän kommentti

Kiitos, pelastit vastauksellasi ehkä napsun tulevaisuuden.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.04.2010 - 00:28

En sillä mainoksia riittää ylenmäärin. Toki joskus matkaluasioita vilkaisen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2010 - 01:18

Harvemmin kiinnitän näihin huomiota.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2010 - 02:42

Olen klikannut kerran tai kaksi vahingossa, kun olen ollut kirjautumassa sisään, mutta muuten en ole kiinnittänyt huomiota.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2010 - 03:48

Kiinitän huomioni kategoria aprikointeihisi!

Lisätty: 27.04.2010 - 09:20

Tosiaan näkyy puuttuvan kategoria; "Elämän suola"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2010 - 07:15

Satunnaisesti silmäni havannoivat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.04.2010 - 09:07

Onhan siellä minäkin bikineissäni - toissa vuodelta otettu kuva. =D
Kyllä nuo mainokset silmiin osuu, mutta en niitä muuten tutkaile.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2010 - 09:20

toisinaan pistää silmään, ei vielä ole kertaakaan johtanut toimenpiteisiin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2010 - 09:37

Joskus joku pistää silmään,mutta en niitä ala tutkia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2010 - 09:51

En kummemmin välitä mainoksista jos niissä ei ole mitään mikä minua kiinostaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.04.2010 - 11:12

Pitäähän niitä joskus klikkailla, että tämä Napsu pysyy pystyssä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2010 - 12:31

Kyllä kiinnitän niihin huomiota. Tääällä pyörii S-Pankin lainamainos ja klikkasin sitä. Kokeilin, että jos lainaan 4000 euroa ja lyhennän sitä 100 euroa kuukaudessa, niin mitä se tulee oikeasti maksamaan. No, sadalla eurolla ei voi lyhentää kuin joskun kahden vuoden päästä ja silloin laina-aika olisi 6 v 3 kk ja korkoja joutuisi maksamaan 1830 euroa.

Lähteet:
S-Pankin mainos

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2010 - 15:17

Een kiinnitä minkäälaista huomiota Napsussa oleviin mainoksiin. Ne on minulle sitä taustavilinää josta en jaksa kiinostua, en sitten millään ilveellä, minä kun en ole mainosten uhri. Katselen mainoksia vain silloin kun tarvitsen jotain tietyä tuotetta, tai olen menossa johonkin tiettyyn kauppaan, en ajankulukseni edes Napsun sivuilta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2010 - 22:58

Ei pistä silmään eikä kuulu korvaan,kerran kiinnitin huomiota,kun oli outo laihdutusmainos,muuten sivuutan.