Vaikuttavatko herneen versot pieruttavasti B-)?

Avainsanat: herneen versojen vaikutus ilmavaivoihin

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.04.2010 - 12:16

Luulisi, että se herneenvarsi pieru ei olisi pahanhajuista, ja kun et haudo niitä niin kauan mahassasi,että
alkavat perässäsi versoa. On siinä hyväkin puoli hajussa, sanovat että siinä perässä kulkijat kasvavat.
Ja ota vappuna tulitikun raapija kulkemaan perässäsi, aina kun päräytät, perässäkulkija raapaisee tulitikun, niin pitäs saada aikaiseksi ilotulituksen.

Lähteet:
oma iloittelu

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.04.2010 - 11:08

Kyllä varmasti, voit vaikka testata niiden määrääkin, vähän versoja vähemmän pieruja, paljon versoja enemmän pieruja.heh

Lisätty: 26.04.2010 - 11:15

Ps. Vappuna saa kovaa meteliä pitää, pilli pyllyyn vaan ja anna soida. hih hih

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2010 - 12:14

Uskon, että ne vaikuttavat eri ihmisillä eri tavoin. Itse olen syönyt herneen versoja, mutta en ole piereskellyt :D

Lähteet:
oma kokemus

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.04.2010 - 14:54

Ainoa neuvo: kokeile - sillä se selviää. =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2010 - 14:58

kaikkeen tottuu

tietysti siihen pierekelyynkin, mutta maha kanssa oppii käsittelemään sinne tulevia mömmöjä pienen harjoittelun jälkeen, jos säännöllisesti syöt niitä herneenversoja, tuskinpa paljoa pierettävät

tästä minulla on laajat omakohtaiset, kokemusperäiset tiedot

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2010 - 15:43

Tuo asia selvinnee vain kokeilemalla :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2010 - 20:14

Ei minun mahani muodosta kaasua herneenversoista .Kaali paljon syötynä tekee vaikutuksen.Kaasut mahassa voi satuttaa kovastikkin ihmistä.kun kaasut pääsee vapaasti tulemaan pois päin, ei hätiä mitiä.Ei muutakun päräyttelee ja nauttiin ilotulituksesta niinkun sirkkaliisa mainitsi.Mikä siinä on etttä toisen pieru haisee ihan kauheen pahalle.Oma ei niinkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2010 - 20:49

En edes tarvitse siihen herneenversoja senverran olen ilmava luonnostaan.