Mikä tietokoneohjelma mittaisi halutun ohjelman resurssien kulutuksen Windowsissa?

Osaisiko joku neuvoa windows-ohjelman, jolla pystyisin vertailemaan eri ohjelmien resurssien kulutusta tietokoneessa. Esimerkiksi: Haluaisin tietää, paljonko resursseja (prosessoritehoa ja keskusmuistia) vie esim. Norton Internet Security joka on asennettu koneelleni.

Tiedän että esim. windowsin tehtävänhallinnasta näen yksittäisten prosessien viemät muistimäärät jne. mutta siitä on melko hankala katsoa, usein ohjelmilla on lukuisia prosesseja.

Kiitos!

Avainsanat: ohjelma sovellus resurssi resurssit muisti keskusmuisti prosessori prosessoriteho kulutus windows

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.04.2010 - 10:34

vilkaise noita linkkejä:

www.softpedia.com/get/Intern...dows.shtml
www.download.fi/jarjestelma/...dition.cfm

Kysyjän kommentti

Kiitos linkeistä, Everest nyt asennettuna.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.04.2010 - 19:29

taskmanager.exe sen sanoo. Avautuu helposti ctrl+alt+del jolla avutuu Windows tehtävienhallinta.