Onko muut kalastaneet,kuin pappa?

Avainsanat: kalastus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.04.2010 - 10:50

viimeksi , kun olin kalassa tapahtui niin, et saaliksi sain farkkujen haaravälin... miten se koukku siit virvelist lensikin takan soutavan haaraväliin.... ja soutaja oli mies ... hiukka nauratti, joskos oltas tarvittu lääkäriä sitä kulkusista sit irrotteleen , mutta onni onnettomuudessa se oli vaan kiinni niis farkuis ... ja pojat tuli siihen tulokseen , et mä saan heitellä virveliäni vain ja ainoastaan rannalta ja siloinkin he pysyvät minusta hyviin kaukanna .. ja tämä kalajuttu on tosi .. :)

Kysyjän kommentti

Harjoitus tekee mestarin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.04.2010 - 10:31

minä ainakin

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.04.2010 - 10:32

Miedän pappa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2010 - 10:45

Olenhan minä kalastanut .Mutta ei tule mieleen milloi.Siitä tosi kauan aikaa. Ennen vetelin isoja vötkäleitä vantaastakin ja kyrtäjän järvestä.Lakkasin kun ol,i lapamatoja.Ei kuvassa oleva Villekään voinut syödä.Hautasin kalat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2010 - 10:48

Enää en edes käy ongella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2010 - 12:04

En ole kalastanut tänä vuonna, mutta kunhan nuo jäät lähtevät niin joskohan veis katiskan järveen. Kesällä aion uistella taas kuhia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2010 - 12:05

Tonnikalaa on purkissa. Kaupungissa jäät lähti ja noille vaahtopäille ei mieleni tee. Mökillä lienee aika haprakkaa jää. Kaupan kalatiski lienee seuraava kalastuspaikka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2010 - 12:38

Kalasteltiin silloin, kun lapset vielä asuivat kotona. Nyt sekin on jäänyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2010 - 17:02

En ole vielä, kesällä siskoni mökillä kyllä ongin mato-ongella, se on eri asia saanko.

Lähteet:
oma ajattelu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2010 - 17:13

Kalastan vain kaupan kala-altaalla. Ensi kesänä vien poikani mato-ongelle, koska olen sen jo hänelle luvannut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.04.2010 - 17:14

Kyllä jäi kalastamiset siihen kun kalakaveri muutti taivaallisille kalastusvesille. Onneksi on kaupan kalat meikäläisenkin ulottuvilla, ainakin tonnikalat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2010 - 22:01

paljonkin, mutta tänä keväänä en ole vielä päässyt kymmentä metriä lähemmäksi rantaa eikä sieltä oikein ylety

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2010 - 23:18

Joskus olen.