Millaista säätä on suomenniemellä?

Aurinko paistaa Airiston rantamilla ja 5,4 astetta lämmintä. Taivas on "tenun" sininen ja vain pari pilvenhattaraa.
Verkosta 4 kuhaa ja 7 ahventa. Kaikki mukavan kokosia. Kuhat fileerattiin. Ahvenet suolaan ja illalla savustukseen.

Avainsanat: sää kuha ahven

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.04.2010 - 10:51

Kanta-Hämeessä Selkeää aurinkoista ,lintujen jorinoita jos jonkin laista.Ilma on kuin morsiain ei kauniimmaksi tule 13+ tällähetkellä.Suolammessamme liikettä telkkäpariskunta ja sinisorsa pariskunta.Mitähän miettiivät ,ainakin nauttiivat kesästä.Iltaisin kuuluu mitä ihmeellisempiä ääniä.Lumet on menneen talven joten ei juuri missään.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 25.04.2010 - 10:31

Saimaan äärellä + 2 º mutta tuulla humajaa siniseltä taivaalta. Lunta maassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2010 - 10:51

Lappeenrannassa paistaa aurinko ja tuulee. asteita on +5.Kylmä yö oli täällä ja,kun aamulla heräsin oli auton katolla lunta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2010 - 10:53

täälä peimarissa keskellä ei mitään on myöskin aurinkoista viiri hieman heiluu , mutta + 6.5 astetta ..( en osaa tehdä tuolaista hienoo asteen merkkiä)... klon ollessa nyt 10.53 ... aivan ihan haravointi ilma siis tulossa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2010 - 11:11

Pohjois-Savossa paistaa aurinko, yöllä oli pakkasta, mutta nyt menee jo plussan puolelle. Kylmä tuuli pohjoisesta puhaltelee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2010 - 17:04

Täällä Keski-Suomessa kauniilla Keuruun kaupungissa on upea sää. Sai minutkin rollari-mummon kävelemään sauvoilla 2 tuntia. Jossain pieni tuulenvire oli viileä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2010 - 18:43

fi.wikipedia.org/wiki/Suomenniemi
ilmeisesti lähes samanlainen kuin Lappeenrannassa

Lähteet:
Lähikunta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2010 - 06:50

Kas tässä; www.napsu.fi/saa/341
"Kyllä napsu tietää"!