Kaipaako kroppasi romantiikkaa ja sielusi seksiä?

Avainsanat: mikko alatalo

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.04.2010 - 10:47

Kyllä molempia tekee mieli aina välistä,mutta en enää kaipaa sitä hulluutta,että ei voinut olla erossa toisesta,kun sen ajan ,kun oli töissä.Kaiken hulluuden tilalle on tullut syvä kiintymys.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.04.2010 - 00:29

Kyllä se ihan romantiikka kelpaa....jos tuntuu siltä niin seksi aikanaan...jos on tarvetta siihen asiaan....Meistä taitaa olla aika monin tyytyväinen seksi kuppaniin...että ei ole tarvetta vaihtaa...luulen näin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2010 - 05:55

Tällä iällä millä minäkin menen en kaipaa romantiikkaa, enkä seksiä. Kyllä ne hommat ovat taakse jääneet.
En kaipaa niitä, ystäviä ja kavereita vain matkalle mukaan.

Lähteet:
oma ajattelu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2010 - 06:56

Kummatkin asiat, tekee elämästä,arjesta ihanamman. Molemmista asioista kannattaa nauttia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2010 - 07:51

Tottahan toki, mutta aina ei tahdo oikein muistaa miksi?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2010 - 08:19

Hyvä pappa4 !!! Makoisat sunnuntai aamun naurut hyrskyi täällä!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.04.2010 - 09:22

Ei kaipaa noita eväitä tällä iällä. Kun ruokaa saa niin kroppa ja sielu on tyytyväinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.04.2010 - 10:26

Kunhan saisi edes läheisyyttä ja sielun kumppanuutta, silläkin pärjäisi vielä pitkälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2010 - 11:12

Joo, kyllä kiitos molempia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2010 - 12:16

Molemmat tärkeitä. Veikkaisin kuitenkin aiempiin tsekattuna, että iällä ei kuiteskaan ole väliä. Ja, olemmehan hyvin erilaisia yksilöitä... Who knows!?? Oma apu paras apu, vai mite se oli?? Romantiikkaa -omin käsin onneen, ei tietysti saa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2010 - 12:46

Tietenkin. Nehän on ihania asioita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2010 - 18:11

Molemmat kelpaavat ja olen onnellinen, että minulla on ihana kumppani, jolta saan molempia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2010 - 18:19

En kaipaa kumpaakaan.Ihan hyvä olo muutenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2010 - 22:07

milloin mitenkin päin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2010 - 23:15

Jeps, mikä ettei. Romantiikkaa ei ole koskaan liikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2010 - 07:35

Joskus tekis toisinaan taas ei.Kroppa ja sielu seksiä.Tulee samallla romantiikkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2010 - 11:19

Sanotaan,että seksi on kuin raha;kun sitä ei ole,on aina mielessä.
Molemmat tärkeitä elementtejä ihmiselle,kumpikaan ei katso ikää siis seksi ja romantiikka.