Hei kaikki viisaat, eikö lähdettä tarvi vastauksessa mainita (ei pakollinen)mutta suotava jos lainaa tekstiä.Harvassa on.Miksei?

Toivottavasti ei tule sama häly kuin avainsanoista. Mutta ei todella kaikkea voi muistaa mitä
on mainittu vastauksissa.Säännöissä sanotaan, että jos lainaa tekstiä lähde tms.mainittava.
Hyvää lauantai-illan jatkoa.

Avainsanat: tälle kysymykselle ei kategoria ole eikä avainsanoja säännöt voisi olla

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.04.2010 - 21:14

Yleensä lähteen liitän. Eihän siitä suuri vaiva ole.

Kysyjän kommentti

Kiitos vain, niinhän meille aina joskus käy, käy, käy

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.04.2010 - 18:31

En ole varmasti ikinä käyttänyt lähdettä ja kukaan ei siitä ole niuhottanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.04.2010 - 21:12

Tuppaa pois jäämään, mutta silloin jos todellakin lainaan henkilön kirjoittamaa tekstiä, pyrin laittamaan keneltä sen olen lainannut. Mielestäni se olisi melkeimpä tärkeäämpääkin kuin avainsanat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.04.2010 - 22:01

Jos vastauksen kaivan jostain netistä, niin aina mainitsen lähteen. Omia mielipiteitä kertoessa sitä ei tietenkään tarvita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2010 - 22:28

kyllähän lähteen mainitseminen (lainatessa) kuuluisi vähintäänkin hyviin tapoihin, mutta monasti unohtuu ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2010 - 23:03

Tuppaa unohtumaan, pitäisi muistaa.