Sairaanhoidollinen kysymys. Jota häpeän.

Olemme lähdössä kylpylään lomalle ja minulla on kynsisieni varpaissa. Miten toimin etten tartuta sitä toisiin? Lääkärini on sanonut että hoito aine kynsiini on niin kovaa myrkkyä että käy holistin maksalle. ONKO TOTTA ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.04.2010 - 10:13

Kyllä lääkäri on varmasti oikeassa,sieni lääkkeet ovat kovia myrkkyjä.Osta sellaiset kylpylä jalkineet ,millä voi mennä myös niihin kosteisiin tiloihin,kukaan ei näe varpaitasi,etkä levitä tautiasi muihin.Oikein mukavaa matkaa teille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 24.04.2010 - 19:25

Hae apteekista kertakäyttö kengänsuojia. Ne jalassa sitten liikut kosteissa tiloissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2010 - 20:14

Huopikkaat, huopikkaat. Sama se jos löydämme. Äiti koittaa piilottaa....

Lähteet:
muistilokero

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2010 - 12:50

Jos käy maksalle, niin kai se käy myös kynsille??? Etenkin jos kynsisieneen tarkoitettu? Hassuja nää lääkärit....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2010 - 19:16

Olen nähnyt kaupoissa uintiin tarkoitettuja tossuja (siis ei räpylöitä!), kannattaa hankkia sellaiset. Ainakin urheiluliikkeissäniitämyydään. Mukavaa kylpyläreissua!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2010 - 13:36

Tossut jalkaan, niitä ilman ei saa lampsia siellä missä on muitakin. Jos lääkäri on sanonut ettei alkkis saa käyttää kynsisieneen tarkoitettua lääkettä niin kyllä asia sitten on niin.