Mitenkäs se on ruostuuko rakkaus?Minulla ei ole niin käynyt.

Avainsanat: ruostuuko rakkaus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.04.2010 - 10:22

Ruostuuhan se rautakin jos vuoden maassa makaa.
Miksei nuorten rakkaus kahden viikon takaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.04.2010 - 10:02

Ei rakkaus ruostu, mutta kohde voi vaihtua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2010 - 10:20

kyyllä se rakkaus pysyy mutta mutta uusi on aina entistä parempi,,siihen asti kunnes löytää taas uuden,naapuri on nuori mies ja kohde vaihtuu aina iltaisin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2010 - 11:17

Ei ole ruostunut ja leimuaa vieläkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2010 - 11:18

Ei meillä ainakaan ja on vuosikymmeniä jo yhdessä oltu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2010 - 12:01

Ei enään koskaan leimuaisi. Minun leimunnan kohde on jo Luojan luona ollut 17 vuotta.
Uutta ei ole tullut, sanoa vain ,että hyvää en ole saanut ja huonoa en huoli.

Lähteet:
oman ajattelun tulos

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2010 - 12:11

Pisti oikein miettimään kun on kihlauksia ym.romansseja suht paljon takana MUTTA:Luulenpa,ettei ne ole olleet OIKEITA rakkauksia vaan jotain muuta...?NYT on toivon mukaan se oikea menossa!Tosin tämä onkin erilainen juttu kuin ne entiset suhteet sillä tällä kertaa minulle on toisen SISIN tärkeä ja tärkein!Ulkoisista avuista viis veisaan toisin kuin ennen!

Lähteet:
Kokemus ja pikkuinen viisastuminen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2010 - 13:29

Rakkaus ei ruostu .Aika kiva sanonnaksi.Rakkaus häviää jos huonosti hoitaa parisuhdettaan.Täytyy huomioidan toisesa,päivittäin.Ei pidä tiuskia,nimitellä ,ajatella pelkästään itseään,toistaan kannustaen ja yhdessä.Sopu säilyy ja arvostus molemmin puolin.Eikä tule inhoa toista kohtaan.Vaikka vuodet kuluu niin rakkaus kukoistaa. Jaksaa rakastaa samaa henkilöä joka ei ole ilkeä.Vanhetessa vaan syvenee ja arvostus kasvaa .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2010 - 13:35

Rakkaus on ikuista ja ruostuakin voi. Ne ainakin jotka ovat jo ohitse, elettyä elämää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2010 - 13:58

Rakkaus ruostuu, jos sitä ei hoida.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2010 - 16:13

Minulla on niin käynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2010 - 17:31

Rakkaus ei ruostu. Tarvitsee välillä kunnon ruosteenpoistot.Rakkautta voi olla myös montaa eri lajia.Parhaat rakkaudet ovat lapseen ja lapsenlapsiin ja heidän koko perheeseensä.Senjälkeen ovat vuorossa eläimet. Listaan mahtuu aviopuoliso, muut läheiset.Onhan niitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2010 - 17:49

Elias Lönnrotin keräämän kansanviisauden mukaan niin kyllä käy (kansalaulu nro. 20)

......

Ei nyt enää, ei nyt enää kesämarjat auta,
Minun kultani rakkaus on ruostunut kuin rauta.

......

www.ihaystack.com/authors/e/...1_p002.htm

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.04.2010 - 18:58

Samaa kyselee setäkin tuossa alla:
www.youtube.com/watch?v=tEtZS3EZQms

Kyllä se ruostuu jos sitä ei voidella tarpeeksi hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2010 - 14:19

Omalla kohdallani ei ole ruostunut.