"Mainoksen tehtävä on rahan erottaminen hölmöstä". Onko näin?

Ilta Sanomat 22.4.2010 (piruparat).

Avainsanat: mainos

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.04.2010 - 13:31

Juttua en iltasanomasta lukenut, mutta mainosten tarkoitushan on lisätä osto halukkuutta. Hyvät ruokatarjoukset käytän hyväksi, mutta muuten en ole mainosten uhri.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.04.2010 - 09:00

en nyt tuota iltarin juttua ole nähnyt, mutta ihan omina mietteinä sanoisin,

kyllä se raha hölmöstä irtoaa ilman mainoksiakin,
niillä vain pyritään ohjaamaan kenen taskuun ne ohjautuvat

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2010 - 09:35

Minäkään en ole nähnyt IS-juttua, mutta kerrankin näyttää olevan asiaa. Pöljimmän eväät ne ensimmäisinä syyään, totesi jo isoäitini. Vanha viisaus pitää edelleen paikkansa. Joitakin vain on niin helppo "vedättää" ihmeitätekevillä markkinatempuilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2010 - 09:58

Eipä ole raha pesää tehnyt vaikken mainosten mukaan eläkkään!
Siitä huolimatta "monta haaskaa on pietty" sanoi savolaisukko.
(Eipä ollut linkkiä enkä viitsi hakea juttuasi.)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2010 - 10:11

ilman hölmöjä joutuisi itse maksamaan omat ostoksensa,,onneksi hölmöt on uusiutuva luonnonvara

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2010 - 11:06

Kyllä nyt minä olen niin hölmö, että en ymmärtänyt kysymystäsi, mutta tulkitsen, että tarkoitat,laittaako
ihminen rahansa mainoksen perään. En ole mainoksen uhri, mutta kyllä lähikaupan tarjoukset käytän hyväkseni, jos on mahdollisuutta ja tarvitsen, tarkoitan jokapäiväistä leipää. Ei ylimääräisiä annoksia.

Lähteet:
oma juttu

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.04.2010 - 18:36

Mainosten orjia on paljon. Itse suhtaudun hyvin varovaisesti kaikkeen mainontaan.