Aamu yllätys. Lunta maassa lounaissuomessa. Onkohan takatalven aika?

Avainsanat: lumi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.04.2010 - 13:25

Täälläkin välillä on lunta ripotellut, viime viikolla sitä tuprutti vielä ihan reippaasti. Tänään ei ole satanut. Hiihtämään ei enään pääse, sukset olen vienyt jo varastoon.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.04.2010 - 07:49

joo meillä on kuin jouluna ....puutkin valkosenaan jot sanoisin , et takatalvi, mut nyt aurinkoarmas pilkistää, jot toivottavasti myös lumet sulattaa....täs just lähden liikenteeseen ja tein tiedusteluja ystäviltä , jotka samoja polkuja eli teitä ovat nyt kulkeneet , niin liukasta ei onneksi ole ...jot uskallan nyt kesäkumeilla lähteä liikkeelekkin... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2010 - 07:53

Onnittelut teille hyvistä hiihtokeleistä. Pilvinen sää, mutta hiinä ja hiinä rupeaako aurinko armas lämmittämään Pohjois-Savoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2010 - 07:58

huomenta vaan kaikille

ei näillä lumilla hiihdellä, mutta sen verran on valkoista nurmikon reunalla että tietää yöllä tulleen vähän muutakin kuin vettä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2010 - 08:46

Ei ylläreitä täällä, toivottvasti ei tulekaan. Ohutta räntää tuli aamulla ehkä noin 5 min. ajan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2010 - 10:02

Saman huomasin minäkin tänä aamua kun ylös nousin vuoteesta. Lunta oli maas ,mutta ei onneksi puolta metriä vain hiukan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2010 - 11:01

Kadut näyttävät kosteilta, en katsonut viiden aikaan ulos, mitä oli, mutta ei nyt ainakaan lunta Keuruulla ole satanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2010 - 13:54

Räntä sadetta silloin tällöin mutta ei ole valkoiseksi jäänyt.Kanta -Häme 6+ aurinko tirkistelee ja välillä väläyttää luksit ilmoille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.04.2010 - 13:57

Parhaillaan sataa räntää, mutta maassa ei ole mitään muuta kuin vanhat lumikasat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.04.2010 - 18:35

Ei ollut maa valkoinen, mutta näyttäisi tulevan koko viikosta takatalvi.