Uskotko kummituksiin,oletko tavannut heitä?

Minä varmasti uskoisin,jos minulle näyttäytyisivät.

Avainsanat: kumitukset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 22.04.2010 - 10:47

Kyllä uskon ja on niitä elämässä ollut. Lähinnä ääninä, koskaan en ole mitään varsinaisesti nähnyt. Täälläkin kävi joku tervehtimässä siskoani ja minua. Mutta sanon suoraan, että jos näkisin, niin karkuun menisin ja kovaa!

Kysyjän kommentti

Kummituksia en ole kuullut enkä nähnyt,mutta minulla on etiäisiä.Terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.04.2010 - 10:21

"Näetkö ihmisiä, eläimiä, tai esineitä, joita muut eivät näe?", kysyttiin Intin palikkatestissä.
Väärä vastaus ko. kysymykseen on vissiinkin "kyllä".

läpäisin intin palikkatestin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2010 - 10:44

joo kyllä uskon ja tuolla kaukana sademetsis onkin sellainen eläinlaji jonka nimi on kummitus....näin luonto-ohjelmas..... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2010 - 11:15

Ymmärtääkseni kummitukset ovat näkymättömiä, joten jos näkisin niitä täytyisi minun itsenikin olla kummitus?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2010 - 12:04

en ole nähnyt, mutta kuullut kummituksen äänet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2010 - 12:21

Ei passaa ruveta uskomaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2010 - 13:51

En usko, niitä ei ole. Ääniä voi aiheuttaa ihan mikä vaan, esimerkiksi tuuli, oksat hakkaavat seinään jne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2010 - 14:14

Kyllä olen joskus nähnyt aamulla peilissä!Siihen aikaan kun lauleskeltiin Juicen viidettätoista yötä mutta siitä on jo aikaa ja peilistäkään ei näy kuin kaljuuntunut,elämää nähnyt mutta kiltti keski-ikäinen setä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.04.2010 - 14:45

En todellakaan usko kaikenlaiseen humpuukiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2010 - 15:06

No kummituksista en nyt tiedä, mutta muutama kuollut läheinen on käynyt hyvästelemässä...voisikohan sitä nyt sanoa voimakkaaksi tuntemukseksi. Enkeli-hahmo ja utuinen, mutta esim. entinen työkaverini hyvästeli kauan sitten eräänä yönä ja hänen parfyyminsä tuoksu jäi huoneeseen.

Lähteet:
taatusti oma, oikea koettu juttu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2010 - 19:52

No en todellakaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2010 - 22:04

Ei ole vielä vastaan tullut.Joten en usko.Aina löytyy joku selitys.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2010 - 22:16

Kyllä uskon. Kummitusta en ole nähnyt/kuullut, mutta olen kerran tuntenut hyvin vahvasti hyvän olennon - ehkäpä oli enkeli - läsnäolon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2010 - 23:54

Tottahan toki niihin on pakko uskoa. Aamupesulle kun menee ja peiliin katsoo, niin vähemmästäkin peljästyy. Taas saapui uusi aamu ja kalpeana kuin haamu.... Minkä sitä ihminen peritylle ulkonäölleen mahtaa.

Lähteet:
muistilokero