nää napsussa tehdyt kysymykset on mennyt vähän ohi tämän napsun alkuperäisen tarkotuksen - - - - - - -> lueppa lissee

- - > siis tarkoitushan oilisi kysyä täällä napsussa tärkeitä asioita, kuten jos et löydä jotain tai et muuten tiedä jotain. ja nykyään kysymykset on tyyliin, mikä on sun lempiväri. mitä mieltä olet asiasta, haittaako ns.'turhat' kysymykset sinua, vai onko mennyt överiksi tämä homma?

tää miunki kysymys ihan turha ja hölö hölöä.

Avainsanat: kysymukset napsu turha

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.08.2008 - 15:29

Kyllähän nämä kysymykset ovat monenkirjavia, ihan alussa itse luulin olevani jollain matkailusivuilla, mutta avartuihan se käsitys aika pian.

Kategorioiden ja avainsanojen yhtenäinen käyttö varmasti selkeyttäisi asioita, helpottaisi löytämään itseään kiinostavat asiat niiden jo yli kolmentuhannen kysymyksen joukosta. Petraamisen varaa olisi.

Jos tähän ruvetaan laatimiaan turhien (kielettyjen) kysymysten listaa, niin sitten taas ollaan helposti rakentamassa kynnyksiä joiden taakse jää turhan paljon niitä varovaisempia.

Mielestäni tilanne on ihan kohtuullisesti hallinnassa, siisteimmässäkin kodissa on vähän roskia ...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.08.2008 - 14:42

Kyllä sellainenkin ajatuksenvaihto on tärkeää mikä ei perustu "kirjatietoon". En nyt ihan tarkoita lempiväri-tyyliä mutta eihän niitä paljoa ole ollutkaan. Minusta jokainen kysymys jonka vastauksista saa itsekin uutta tietoa on tärkeä. Onko palsta sitten oikea on mielipidekysymys. Se kait muotoutuu käyttäjien mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2008 - 16:04

Mun mielestä suht hyvä näin, jos saa itselle/muille ns. tärkeisiin/käytännönkin kysymyksiin hyviä vastauksia, kaikki oppii, sit, jotta mielenkiinto säilyis kun ei kaikkia jaksa kiinnostaa esim. joku kvanttifysiikka, niin nää kansanomaisemmat kysymykset/vastaukset piristää ja saa hyvälle tuulelle ite kutakin, eiköstä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2008 - 17:12

Jos jokus haluaa tälläistä tietoa ihmisistä kuulla, niin napsuhan on oikein hyvä paikka sille. Kyllä tänne mielestäni kaiken maailman kysymyksiä mahtuu... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2008 - 20:16

Minä kyllä uutena täällä olen hiukkasen ymmälläni näistä kysymyksistä, sortsi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2008 - 20:46

vähän turhia kyllä kysymykset ovat,mutta onhan sitä maailmassa kaikenlaista turhaa,ei sitä tarvia joka kysymykseen vastata

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2008 - 23:27

Turhuuden puolesta yleensä kaikki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.08.2008 - 09:31

Kaikkia kysymyksiähän ei tarvitse noteerata, senkun siirtyy seuraavaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2008 - 11:13

Ohjeiden mukaan ihan kaikkea saa kysyä ja jos on liian arka aihe voit kysyä jopa anonyymisti vaikka olet kirjautuneena. Vastaukseksi sen sijaan ei riitä: kyllä, ei, en tiedä tai katso googlesta. Minusta on kiva lukea asiavastauksia SEKÄ mielipiteitä. Jos ei kiinnosta niin eihän niitä tarvitse lukea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2008 - 12:24

Mielestäni ei ole mennyt överiksi.Mutta joskus tuntuu,että joku laittaa tahallaan oudon tai järjettömän kysymyksen.