Onko muualla nettiyhteydet takkuilleet? Koko meidän pieni kunta on kärsinyt pari päivää huonosta nettiyhteydestä.

Avainsanat: yhteys poikki huono

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 21.04.2010 - 22:29

Eilen ja tänään on takkuillut oikein kunnolla. Vähän väliä yhteys katkeaa tai pätkii. Sivut ei aukea, eikä pääse kirjautumaan uloskaan. Että huonosti menee.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 21.04.2010 - 21:11

Eri kunnissa olemme, mutta sattumoisin on täällä meilläkin kiukutelleet. Tänään viimeksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2010 - 21:45

Turku/DNA pelittää moitteettomasti. Jospa ne bitit ovat hitaampia nousemaan sinne ylempään suomen osaan. Tuleekohan sinne aikamerkkikin postitse. Leikki sikansa saakoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2010 - 21:52

juu kyllä täällä Suomineidon helmoissa säpinä käy ihan parhaaseen tahtiin, ei takkuile

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2010 - 22:21

tääläkin tuo elisa on kyl pelittänyt oikein loistavasti ... jot ei valittamist täl kertaa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2010 - 00:17

Nyt ovat pelittäneet loistavasti, joskus on kausia jolloin takkuilevat täälläkin parin päivän ajan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2010 - 09:11

Sonera on nyt pelittänyt ihan hyvin täällä Joutsassa. Jokin aika sitten oli vuorokauden katkos, kaivaneet nelostien työmaalla kaapelin poikki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2010 - 09:17

Virustorjunta tunaroi – lukemattomia koneita jumissa.

Olisko täällä sanottu; www.tietoviikko.fi/kaikki_uu.../-22042010

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2010 - 10:27

Soneran yhteys pelannut moitteettomasti,ei moittimista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2010 - 10:44

Hallitushan on luvannut sitä rahallista apua ns. syrjäseutujen ihmisten saamiseksi mm.nettiyhteyksien parantamiseen.Pohjois-Karjala ja Lappi ainaskin saavat, ja oliko se Kainuukin mukana.
Jospa näistä olisi apua sinullekin Mariaana. Dna on toiminut minulla hyvin,vaikka ei kaupungin reunaosilla
toimikkaan aina hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2010 - 11:18

Täällä Espoossa Elisa on takkuillut varsinkin eilen, eli siis tänään, jolloin kysymyksen esitit. Olen muutenkin ollut tyytymätön Elisaan ja kiinteään nettiyhteyteen. Uskaltaisikohan vaihtaa mobiiliin?